طی سه روز گذشته ، سه هیئت تجاری بازرگانی و اقتصادی خارجی از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده،پاک کننده ، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته که در نوع خود بزرگ ترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می شود، بازدید کردند.

به گزارش اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ بلاروس ، هند و ترکیه کشورهائی بودند که هیئت های بازرگانی و اقتصادی آنها ضمن حضور در نمایشگاه و بازدید از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، با تولیدکنندگان و صادر کنندگان کشورمان وارد مذاکرات تجاری شدند. 

این نمایشگاه علاوه بر شرکت های و هیئت های تجاری خارجی، از سوی تولیدکنندگان و صادرکنندگان داخلی و شهروندان مورد استقبال کم نظیری واقع شد. 

استقبال از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده،پاک کننده ، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته  به نحوی بود که تردد داخل سالن های نمایشگاهی با سختی صورت می گرفت و اطراف محل نمایشگاه نیز دچار ترافیک شده بود.

در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه ؛دو همایش تخصصی جانبی نیز با حضور صاحبنظران و کارشناسان و شرکت کنندگان در نمایشگاه برگزار شد. 

در این نمایشگاه علاوه بر عرضه انواع مواد شوینده و پاك كننده ، محصولات سلولزي و بهداشتی، محصولات محافظتي پوست، مو و رنگ مو ،عطر، ادوكلن و اسپری ،خوشبو كننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اوليه واسطه ای،خدمات بازرگانی و مشاوره ای؛ انواع دستگاه ها ،صنایع ، تجهیزات و  ماشین آلات این حوزه هم به نمایش عموم گذاشته شده است.
 
در بیست و یکمین نمایشگاه  بین المللی مواد شوینده،پاک كننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته؛ 200 شرکت داخلی و 37 شرکت خارجی حضور و مشارکت دارند. در نمایشگاه امسال علاوه بر شرکت های داخلی شرکت ها و نمایندگانی از 13 کشور مختلف جهان شامل ؛ ترکیه، آلمان ، چین ، فرانسه ، کانادا ، اسپانیا ، یونان ، مصر ، مالزی ، هنگ کنگ ، کره جنوبی، امارات، و هندوستان نیز  جدید ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده اند. 

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده،پاک کننده و بهداشتی از رشد قابل توجه ای نسبت به سال گذشته برخوردار است که از نظر متراژ فضای برگزار نمایشگاه ،  نسبت به سال گذشته ، 37 رشد نشان می دهد.

این نمایشگاه امسال همچنین از نظر شرکت های داخلی 20 درصد ، شرکت های خارجی 96 درصد و از نظر حضور تعداد کشورهای خارجی 116 درصد رشد یافته است. این نمایشگاه در سال گذشته فقط شاهد حضور  شش کشور بود اما امسال 13 کشور حضور یافته بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شوینده ، بازار ، تولید ، جانبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار