مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: نخستین «جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دینی» با همکاری شبکه جوانان رضوی و معاونت فرهنگی آستان مقدس امام حسین(ع) برگزار می شود.

رضا خوراکیان د رگفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: این جشنواره در دو گروه سنی نوجوانان 15 تا 18 سال و جوانان 19 تا 22 سال با موضوعات حجاب، نماز، انتظار فرج، زیارت ائمه اطهار(ع)، اقتصاد مقاومتی، نیکی به والدین، سبک زندگی رضوی، خلاقیت و کارآفرینی، دوست، اخلاق اجتماعی، فرزندآوری، روزی حلال و تفریح سالم برگزار می‌شود.

وی جوایز ویژه این جشنواره را 14 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات عنوان کرد و گفت: این نخستین بار است که آستان قدس رضوی با مشارکت آستان مقدس امام حسین(ع) جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دینی را برگزار می‌کند و شرکت کنندگان کشورهای دیگر باید آثار خود را به آستان مقدس امام حسین(ع) ارسال کنند.

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی 31 مرداد ماه 93 را آخرین مهلت ثبت نام و تحویل اثر عنوان کرد و گفت: نتایج این جشنواره 13 مهرماه در پایگاه اینترنتی شبکه جوانان رضوی و سایت حرم امام حسین(ع) اعلام می‌شود.

خوراکیان با بیان اینکه دو دبیرخانه در مشهد مقدس و کربلای معلی برای این جشنواره تشکیل شده است، ابراز داشت: نوجوانان و جوانان ایرانی شرکت‌کننده در این جشنواره باید آثار خود را به مشهد مقدس- خیابان چمران چمران 6 - شبکه جوانان رضوی ارسال کنند و جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و شرایط شرکت در www.shajar.irاین جشنواره می توانند به سایت

مراجعه کنند./س

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، کوتاه ، دینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.