علی رضا مباشری دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال گفت: در طول چهار سال گذشته فقط برای حضور موفق در تیم ملی تمرین کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی رضا مباشری اظهار داشت: در طول تمرینات پرفشاری که درتیم ملی داشتیم به این فکر نمی‌کنم که ممکن است خط بخورم، اگر در میان نفرات دیدارهای مقابل ایتالیا  برزیل نباشم هم کار برایم تمام نمی‌شود زیرا لیگ جهانی ادامه دارد و می‌توانم در دیدارهای بعدی به میدان بروم.

وی تصریح کرد: در تیم ملی پنج بازیکن پست دریافت کننده حضور دارد و  ممکن است در تمام مسابقات به بازیکنان فرصت بازی کردن نرسد،‌ تلاش می‌کنم تا در ترکیب اصلی باشم اما این مسأله بستگی به نظر کواچ دارد. اگر کسی در این شرایط از تیم ملی خط بخورد نباید ناراحت شوند زیرا در ادامه مسابقات فرصت بازی کردن پیدا خواهد کرد.

دریافت کننده تیم ملی والیبال یادآور شد: سال گذشته در دیدار نخست لیگ جهانی مقابل روسیه من و رحمان داودی حضور نداشتیم اما پس از آن شرایط تغییر کرد و برای تیم ملی بازی کردیم.

مباشری تصریح کرد: سال گذشته خولیو ولاسکو در دیدار مقابل ایتالیا شوک بزرگی به تیم وارد کرد و از من و رحمان داودی در ارنج تیم استفاده کرد این کار در شرایطی بود که بسیاری از کارشناسان خلاف وی فکر می‌کردند. یکی از ویژگی‌های ولاسکو تزریق اعتمادبه نفس به بازیکنان در شرایط سخت بود. در آن مسابقه ما بازی خوبی ارائه کردیم و از آبروی والیبال ایران دفاع کردیم.

وی گفت: والیبال ایران در لیگ جهانی 2014 کار سختی در پیش دارد و باید تلاش بیشتری کنیم، اگر تیم در لحظات سخت دچار نوسان شد و اشتباه کردیم باید به شرایط طبیعی بازگردیم و به کار خود ادامه دهیم. امسال تیم‌ها شناخت بیشتری از تیم ایران دارند و با قدرت و آمادگی بیشتر به میدان می‌آیند امیدوارم همه شرایط دست به دست هم دهد تا ما حضوری موفق را تجربه کنیم.

وی تصریح کرد: پیش از حضور کواچ در تهران تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم که نتیجه آن بازی خوب و هماهنگ ما در مقابل بلغارستان بود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: والیبال ، مباشری ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار