سرمربی تیم ملی تکواندو می گوید: سعی داریم یهترین نتیجه را در رقابت های قهرمانی آسیا کسب کنیم.

بیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: تیم ملی تکواندو برای رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان آماده است و بامداد جمعه راهی این مسابقات می شود.

وی افزود: سعی داریم بهترین نتیجه ممکن را از ازبکستان بدست آوریم و فعلا کادر فنی تیم ملی به نقطه نظر خود در اردوهای تدارکاتی دس یافته است.

سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه از همه اردونشینان در این مدت راضی بوده، تصریح کرد: از همه راضی هستم چون در حد توان خود در تمرینات تیم ملی زحمت کشیده اند. همه تکواندوکاران شرایط فنی، جسمانی و روحی خوبی دارند.

مقانلو ادامه داد: من بهترین نتیجه را از این دوره از رقابت های آسیایی می خواهم چون ترکیبی از تجربه و جوانی را در تیم ملی تکواندو داریم.

گفتنی است، مسابقات قهرمانی تکواندوی آسیا پنجم تا هشتم خرداد در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

بیژن مقانلو از سال 2006 در کادر فنی تیم ملی تکواندو فعالیت کرده است و پس از مقطعی جدایی از پاییز سال گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو فعالیت می کند.

او همراه با مهدی بی باک مربی تیم ملی تکواندو برای دومین بار است که هدایت ملی پوشان ایران را در رقابت های قهرمانی آسیا برعهده دارد.

در دوره گذشته که مسابقات آسیایی در هوشیمینه ویتنام برگزار شد، تیم ملی تکواندوی کشورمان با تریکیبی از جوانان توانست عنوان نایب قهرمانی قاره را کسب کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، مقانلو ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار