"شهرام مکری" کارگردان "ماهی وگربه" از اکران فیلمش در گروه "هنر و تجربه" می‌گوید.

"شهرام مکری"، کارگردان فیلم سینمایی "ماهی وگربه" در خصوص اکران فیلمش به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران  گفت: در راستای اکران فیلم سینمایی "ماهی وگربه" مسیرهای متفاوتی را از سوی وزارت ارشاد گذراندم که متأسفانه تا به امروز به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: شرایط اکران در کشورمان شرایط پیچیده‌ای است و شامل سینماداران، وزارت ارشاد و شرایط اکرن متفاوت در سینماهای ایران است و تصمیم گیری نمایش آثار در دست خود فیلم‌سازان نیست.

مکری در خصوص نمایش فیلمش در "گروه هند و تجربه" اظهار داشت: برای اکران فیلم در گروه "هنر و تجربه" اقدام کردیم اما هنوز زمان آن اعلام نشده است، گروه "هنر و تجربه" مختص آثاری با موضوع مخاطب خاص است که بعد از عید فطر زمانی دقیق نمایش فیلم مشخص می‌شود. این گروه با 5 گروه اکران‌ها متفاوت است.

وی در ادامه در خصوص اکران شلوغ سینماها تصریح  کرد: به دلیل جام‌جهانی و اکران‌های عید فطرسینما ها اکران های شلوغی را دارند به همین خاطر برای نمایش "ماهی وگربه" از گروه "هنر و تجربه" اقدام کردم.

وی خاطرنشان کرد: برای گرفتن صدور مجوز پروانه نمایش اکران از سوی ارشاد هم‌چنان خوش بین هستم و امیدوارم به زودی شاهد اکران آن در کشورم باشم.

گفتنی است این اثر در یک سکانس پلان 130 دقیقه‌ای طی یک شبانه روز ساخته و توانسته نظر منتقدان فیلمسازان در خصوص متفاوت بودن این نوع ساخت به خود جلب کند.

"ماهی و گربه" داستان گروهی از دانشجویان و جوانان راتعریف می‌کند که در جریان سفر به شمال کشور و حضور در یک اردو درگیر ماجراهایی می‌شوند.

در این فیلم بازیگرانی چون بابک کریمی، سعید ابراهیمی‌فر، محمد برهمونی، سیاوش چراغی‌پور، فراز مدیری، عبدآ بست، آیناز آذرهوش، پریناز طیب و....حضور دارند.

این فیلم توانست در جشنواره "ونیز" مورد توجه مخاطبان واقع شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار