معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 گفت: تور شهر در دست بچه ها با همکاری واحد آموزش شهروندی در مدارس سطح منطقه برگزار می شود.

محمد کریملو معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، با اعلام این خبر گفت: برگزاری اردوی آموزشی شهر در دست بچه ها در راستای ارتقاء سطح فرهنگ و آشنایی دانش آموزان با مراکز تفریحی شهر و نیز آگاهی از برنامه های اجتماعی و فرهنگی شهرداری است.
 
وی در خصوص هدف از برگزاری این تورها بیان داشت: آشنا سازی دانش آموزان با فرآیند و مفاهیم مدیریت شهری، تقویت روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری، افزایش تحرک و پویایی در فعالیت های گروهی و دانش آموزی، کمک در جهت برقراری ارتباط آگاهانه و مسئولان دانش آموزان با سطوح مختلف جامعه شهری از مهمترین اهداف اردوهای شهر در دست بچه ها است.
 
وی تصریح کرد: هرماه حدود 80 نفر دانش آموز در قالب تور شهر در دست بچه ها از مکانهای تفریحی، تاریخی، مراکز کارآفرینی، واحدهای تابع شهرداری و ... بازدید می کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: هشت برنامه تور شهر در دست بچه ها نیم روزه داخل شهری در یک ماه در مدارس نواحی 4 گانه منطقه برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مدارس ، فرهنگی ، اموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار