با اجرایی شدن بسته خدمتی مقیم سازی پزشکان به عنوان چهارمین بسته خدمتی طرح تحول نظام سلامت ، گامی بزرگ در راستای افزایش دسترسی مراجعان بخش دولتی به متخصصان برداشته می شود .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، دکتر مصطفی دهمرده ای معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب گفت: در اجرای این بسته هزینه ای به عنوان حق مقیمی علاوه بر پرداختی های قبلی ، به پزشکان متخصصی که از ساعت 14 عصر تا 8 صبح روز بعد حضور فعال در بخش های بیمارستان داشته باشند پرداخت می شود .

وی همچنین به اجرای سه بسته خدمتی دیگر از ابتدای اجرای این طرح تا کنون اشاره و تصریح کرد : خوشبختانه این افزایش ارائه خدمات به مراجعان توانسته است ضمن جلب اعتماد آنان ، تقاضا برای خدمت گیری در بیمارستان ها را نیز افزایش دهد 

وی اضافه کرد : در دو هفته ای که از آغاز اجرای این طرح می گذرد فقط در بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان ضمن افزایش مراجعان ، تعداد انجام زایمان طبیعی نسبت به قبل از اجرای برنامه افزایش قابل توجهی داشته است .

وی همچنین با اشاره به تشکیل 5 کمیته فنی در دانشگاه جهت پیگیری اجرای صحیح و دقیق طرح تحول نظام سلامت اذعان داشت : اعضای کمیته ها ضمن اجرای وظایف محوله خود ، هر هفته برای بازدید از بیمارستان های دولتی و بررسی صحت اجرای برنامه در زاهدان و شهرستان های تحت پوشش دانشگاه اقدام می کنند .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.