فرمانده انتظامی نیشابور گفت: عامل انتشار فیلم جشن تولد خانوادگی در یکی از شبکه‌های اجتماعی توسط پلیس فتای شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسن حسینی اظهار داشت: در پی شکایت مادر و دختری نیشابوری به پلیس فتا مبنی‌بر انتشار فیلم و عکس خصوصی‌شان در یکی از شبکه‌های اجتماعی تحت موبایل موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: کارشناسان  پلیس فتا  پس از یک سری تحقیقات فنی و تخصصی در فضای سایبر و جمع‌آوری ادله‌های دیجیتالی توانستند متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.
 
سرهنگ حسینی افزود: متهم که زنی 24 ساله و از اقوام دور شاکی پرونده بود در مواجهه با شواهد و مستندات پلیسی به انتشار فیلم جشن تولد با انگیزه انتقام و حسادت اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامی نیشابور همچنین گفت: زنی جوان که با سوءاستفاده از اعتماد خواهرش به حساب اینترنتی وی دستبرد زده بود توسط پلیس فتای شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
 
سرهنگ پاسدار حسینی بیان کرد: در پی شکایت زنی جوان به پلیس فتا مبنی‌بر برداشت غیر مجاز مبلغ چهار میلیون ریال از حساب بانکی‌ اش موضوع در دستور کار  کارشناسان پلیس قرار گرفت.
 
وی گفت: فرد مالباخته در اظهاراتش عنوان داشت در برسی حساب بانکی خود متوجه کسر مبلغ مذکور بدون اطلاع خود شده و وقتی به بانک مراجعه کرده متوجه شده است که فرد یا افرادی  ناشناس از حساب بانکی‌اش به‌صورت اینترنتی برداشت کرده‌اند.
 
فرمانده انتظامی نیشابور با بیان اینکه پس از یک سری اقدامات فنی و تخصصی هویت سارق معلوم شد که این فرد 26 ساله خواهر مالباخته است، اظهار کرد: متهمه پس از انتقال به پلیس فتا و رویارویی با مستندات پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و عنوان داشت که با سوءاستفاده از اعتماد خواهرم اقدام به ذخیره‌سازی  شماره کارت و رمز دوم کارت وی به‌صورت اینترنتی از حساب وی خرید کرده‌ام.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار