مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: امسال به طور جدی با پیمانکارانی که در طرح ‌های مسکن مهر محک و مهرآباد همکاری نمی ‌کنند یا سهل‌ انگاری دارند، برخورد می ‌شود.

فریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مسکن مهر محک گیلاوند و مهرآباد رودهن پیشرفت مناسبی نسبت به کل شهرستان ‌های استان تهران نداشته‌ است.

وی با بیان اینکه پیمانکاران متخلف باید خلع ید شوند، افزود: اگر آن ‌ها را در فرایند ماده 46 و خیل مستندات آن قرار دهیم، ممکن است مجدد سایت‌ های مذکور به تعطیلی کشیده شوند که با توجه به زمان محدود این کار ناشدنی است و به همین منظور، متخلفان از طریق مراجع قضایی خلع ید می‌ شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: شهرستان دماوند در اولویت تکمیل طرح ‌های مسکن مهر استان تهران قرار دارد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر تعهدی است که از دولت قبل باقی مانده، افزود: در این راستا با مشکلاتی که برای تعاونی ‌ها اتفاق افتاد، روبه‌رو هستیم و متاسفانه بعضی از آن‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه بعضی از تعاونی‌ ها ضعف مدیریتی داشتند، افزود: در برخی تعاونی ‌های دیگر، سهم اعضا به‌ موقع پرداخت نشده و مشکلاتی پیرامون انتخاب پیمانکاران توسط خود تعاونی ‌ها صورت گرفته بودب/.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.