مدیرعامل شرکت یادمان سازه گفت: عملیات ساخت جادههای پیرامونی، معابر، محور چهارباغ و پارکینگ‌های روباز در این پروژه به اتمام رسیده و مابقی کارها نیز در حال طی مراحل نهایی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرتضی اسکندر، مدیرعامل شرکت یادمان سازه اظهار کرد: پروژه شهر آفتاب، پروژه‌ای فازبندی شده است‌. به طوری که ما در گام نخست عملیات ساخت ساختمان‌های جنبی، فضای نمایشگاهی، جاده‌ها ، معابر‌، محور چهارباغ و کلیه تاسیسات و زیرساخت‌ها را در دستور کار داشیم که هم اکنون پیشرفت فیزیکی کار به 80 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه 20 درصد باقی مانده در سال جاری به اتمام می‌رسد، افزود: نازک کاری ، اجرا و نصب برخی تجهیزات، نصب دیوارهای شیشه‌ای، پوشش سقف‌ها و به طور کلی فینیشینگ کار باقی مانده که تا پایان سال به سرانجام خواهد رسید.

اسکندر اضافه کرد: هم اکنون عملیات اجرای سالن‌ها و اسکلت سالن‌های اداری به پایان رسیده و ما وارد بحث تاسیسات و زیرساخت‌ها شده‌ایم.

مدیرعامل شرکت یادمان سازه با بیان اینکه 120 هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و پارکینگ در پروژه شهر آفتاب پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که فضای نمایشگاهی پروژه شهر آفتاب تا پایان سال به اتمام برسد.

اسکندر اضافه کرد: در پروژه شهر آفتاب احداث مجموعه‌های تجاری در ضلع جنوب محور چهارباغ‌، ساخت هتل آپارتمان، ساختمان‌های اداری، مسجد و... نیز پیش بینی نیز شده است که طی چند مرحله و به فراخور تناسب سرمایه گذار احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اتمام ، آفتاب ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار