مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت : در سال 93 و دربخش ساماندهی اصناف و مشاغل، راه اندازی پردیس پاک مشاغل در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس عبداللهی با حضور در شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر ضمن تقدیر وتشکر از زحمات مجموعه شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر در سال 92 خواستار ارایه گزارش وبرنامه این شرکت در سال 93 شد.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری شهرداری تهران به دلیل تنوع وساختار مختلف فعالیت کاری تفاوت بسیاری با سایر حوزه ها دارداظهار کرد‌: شرکت ساماندهی هم اکنون فعالیتهای متعددی را دربخشهای مختلف همچون انتقال صنوف ،کنترل ومبارزه با جانوران مضرشهری‌، مدیریت و بهره برداری از جایگاههای سی ان جی و..برعهده دارد که انجام این همه مسولیت از حیطه یک شرکت فراتر بوده ودرقالب یک سازمان می گنجد.

عبداللهی با بیان اینکه ما باید فعالیتها و اقدامات خود را درسال 93بر اساس برنامه و چشم‌انداز پیش ببریم؛ تصریح کرد:شرکت ساماندهی با حجم وسیعی از مسولیتها مواجه است که یکی از بزرگترین آنها ساماندهی صنوف ومشاغل است به همین دلیل باید با برنامه ریزی مدون درساماندهی این بخش گام بردارد.

مهندس قدیمی‌، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر پس از ارایه گزارشی از فعالیتها توسط معاونتهای مختلف شرکت درخصوص هریک از فعالیتهای شرکت ساماندهی و برنامه های سال 93 اظهار کرد‌: دربخش ساماندهی اصناف و مشاغل در سال 93 به دنبال راه اندازی پردیس پاک مشاغل هستیم.

وی با بیان اینکه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اقدام به احیای 240هکتار از اراضی شهرداری تهران در چهاردانگه کرده است، گفت: پس از رفع معارضین زمین‌ها وطی تعامل با شهردار چهاردانگه اقدام به آماده سازی 240هکتار از اراضی چهاردانگه برای راه اندازی و ساخت پردیس پاک مشاغل شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی مذاکراتی که با مجامع مختلف صنفی تهران داشتیم و پس از اعلام آمادگی آنها مقرر شد تا 6هزار واحد صنفی به پردیس پاک مشاغل منتقل شوند و شرکت شهرکهای صنعتی نیز اقدام به ساخت واحدها کنند.

وی درادامه با اشاره به فعالیتهای شرکت ساماندهی در بخش کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری اظهارداشت :دربخش مقابله با جانوان مضر شهری مواردی را در بخش ورود موش به منازل مسکونی شهروندان طی تماس با سامانه 137 داشتیم که در این راستا 60 هزار تله چسبی میان شهروندان توزیع شد.

وی با اشاره به کارگیری سموم جدید جهت کنترل و مقابله با جانوران مضر شهری گفت: این سموم تست شده و کیفیت و کارآمدی آنها در تمامی زمینه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کنترل و مقابله با جانوران مضر شهری نیازمند از بین بردن پناهگاهها در سطح شهر و کاهش وساماندهی انباشت زباله در برخی از مناطق شهر است، اظهارداشت: مناطق مختلف شهرداری تهران نقش بسزایی در این بخش دارند چرا که انباشت زباله موجب تکثیر جمعیت این جانوران می‌شود.

قدیمی با اشاره به اینکه یکی از عوامل تکثیر جانوران مضر شهری وجود صنوف زباله‌ساز در شهر است، تصریح کرد:ما طی ماههای گذشته جلساتی را با روسای اتحادیه‌های صنوف زباله ساز داشتیم که مقررشد تا اخطارهای لازم را به واحدهای فوق جهت نظافت و پاکیزگی محیط داشته باشیم در غیر این صورت واحدهای متخلف از 15خردادماه سال 93 پلمپ خواهند شد.

قدیمی با اشاره به طرح زنده‌گیری سگها در تهران اظهارداشت :در راستای جلوگیری از تیراندازی و کشتار سگها طرح علمی زنده‌گیری سگ  با در اختیار گرفتن دو هکتار زمین درکهریزک از مجموعه مدیریت پسماند اجرا می‌شود.

وی در ادامه به جانمایی و راه اندازی دو مرکز خرید و فروش در شهر تهران اشاره کرد و گفت: 5مرکز خرید وفروش خودرو در تهران درحال فعالیت است که با مکانیزه کردن این مراکز اقدام به حذف هرگونه ارتباط کاغذی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نته0خ ، تئهخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار