شبگردی این هفته مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به نمایندگان‌، خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های خارجی اختصاص داشت و میهمانان همراه باگیل آبادی از اراضی عباس آباد بازدید کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  شبگردی نمایندگان، خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های خارجی از بوستان آب و آتش آغاز شد و آنها با حضور در نقاط مختلف این بوستان به ثبت تصاویر و فیلم از این بوستان زیبا پرداختند.

حضور در پل طبیعت که به گفته مدیران شرکت نوسازی اراضی عباس آباد به زودی افتتاح می‌شود‌، از دیگر بخش‌های بازدید خبرنگاران خارجی مقیم تهران بود.

در ادامه میهمانان شهرداری تهران از پلانتاریوم واقع در بوستان آب و آتش بازدید کردند و مدیران و طراحان این پروژه نیز توضیحاتی در رابطه با نحوه احداث و طراحی و اهداف این مجموعه ارائه دادند.

صرف شام در رستوران واقع در این بوستان و نشستی صمیمی با رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران آخرین برنامه شبگردی این هفته بود.

بنا بر این گزارش،  در این نشست تعدادی از نمایندگان رسانه‌های خارجی به بیان برخی از دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون کار در پایتخت جمهوری اسلامی ایران پرداختند و عده‌ای دیگر هم خواسته‌هایی در خصوص مواردی از قبیل مجوز فیلم‌برداری‌، عکاسی‌، طرح ترافیک و حضور در برنامه‌های خبری شهرداری تهران داشتند.

شهرام گیل آبادی‌، مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در این نشست صمیمی ضمن خوشامد گویی به خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های خارجی و تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی‌، گفت: حوزه رسانه اقتضائات خاص خود را دارد و هرچه تعامل به سمت مثبت شدن حرکت کند می‌توانیم مشکلات را کمتر کرده و از آنها عبور کنیم.

وی با اشاره به کاهش سهمیه‌های مجوز ورود به طرح ترافیک افزود: تهران معضل آلودگی هوا دارد و به همین خاطر مدیریت شهری 5/33 درصد سهمیه‌ها را کاهش دادند اما با تمام این تفاسیر ماتلاش کردیم تا سهمیه مربوط به رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی را افزایش دهیم تا خللی در کار آنها پیش نیاید.

گیل آبادی همچنین به مشکل صدور مجوز عکاسی و فیلمبرداری برای خبرنگاران خارجی اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم تا با هماهنگی وزارت ارشاد این مجوزها را ظرف سه روز تا یک هفته صادر کنیم.

مشاور شهردار تهران در ادامه از افتتاح مجتمع رسانه‌ای و نمایشگاهی شهرداری تهران در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: در این مجتمع امکانات خاصی را پیش‌بینی کرده ایم که از آن جمله می‌توان به استودیوی مالتی مدیا‌، تلویزیونی و رادیویی اشاره کرد. ضمن اینکه این مجتمع در جای خوبی از شهر واقع شده که منظره خوبی برای ضبط برنامه‌ها و گزارش‌ها دارد.

وی به آمادگی شهرداری تهران برای میزبانی از خبرنگاران خارجی اشاره کرد و گفت: تهران فارغ از مشکلات‌، شهر زیبایی است که 5 دوره تاریخی را در دل خود دارد و ما درتلاشیم تا منطقه 12 که به تهران قدیم مشهور است را به منطقه گردشگری ویژه تبدیل کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار