معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استانداري تهران گفت: شهرك‌هايي كه تا پيش از اين مصوبه داشته و در حال فعاليت هستند به كار خود ادامه داده و حوزه‌هاي تخصصي، آمار واحد‌هاي فعال و نيمه فعال را مشخص كنند‌.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نعمت ‌الله تركي، استانداري تهران گفت: بررسي اجرای یک طرح از سوی یک تعاونی طلا و جواهر به عنوان نخستين موضوع جلسه مطرح شد. که با توجه به نظرات تخصصي ارايه شده در رابطه با مسايل زيست محيطي منطقه، كمبود آب،حريم شهر تهران و تراكم جمعيتي در شرق استان اين طرح مورد تاييد قرار نگرفت و قرار شد مخالفت با راه اندازي آن به شكل رسمي اعلام شود.

تركي ازطرح توسعه روستايي استان كه از سال 90 بررسي آن آغاز شده است به عنوان دومين موضوع اصلي كارگروه آمايش ياد كرد و افزود: كلياتي از موضوعات راهبردي، ساختاري و عملياتي طرح توسعه روستايي استان تهران  دراين جلسه مورد تاييد قرار گرفت و تشكيل كميته كاري متشكل از ساير بخش‌هاي تخصصي همچون جهاد كشاورزي، محيط زيست و گردشگري در اين طرح پيش‌بيني شد تا در قالب سند توسعه‌اي و جامع موضوعات كارشناسي در چشم‌انداز توسعه‌اي روستاهاي استان تهران منظور شود.

همچنین بررسي طرح ايجاد شهرك‌هاي صنعتي بخش خصوصي در شهرستان‌هاي استان از ديگر موضوعات مورد بررسي در اين كارگروه بود.

تركي در اين رابطه گفت:‌ در اين جلسه از كارگروه آمايش مصوب شد شهرك‌هايي كه تا پيش از اين مصوبه داشته و در حال فعاليت هستند به كار خود ادامه دهند و حوزه‌هاي تخصصي، آمار واحد‌هاي فعال و نيمه فعال را مشخص كنند.

معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استانداري گفت:‌ ورود سازمان بازرسي و ارايه گزارش‌هايي از وضعيت واحدهاي صنعتي در استان و ارايه گزارشي جامع، در اين جلسه از كارگروه به تصويب رسيد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شناسایی ، استاندار ، فعال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار