مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: در یازدهمین گردهمایی مدیران روابط عمومی‌های رسانه ملی، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان موفق به عنوان روابط عمومی برتر رسانه ملی در بخش ویژه شد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان، محسن زاهد احمدی گفت : در این ارزیابی که بین 45 روابط عمومی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و 33 روابط عمومی مراکز استان‌ها انجام شد، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان توانست جزو روابط عمومی برتر کشور در بخش ویژه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی، انجام اطلاع رسانی مناسب، ارتباط با مخاطبان، باشگاه مخاطبان رسانه ملی تبلیغ و فعالیت فرهنگی از شاخص‌های این ارزیابی بوده است.

زاهد احمدی گفت: رویکرد روابط عمومی صدا و سیمای استان توجه به مخاطب با رویکرد نظرات مخاطبان در ارتقاء تولیدات برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی است./ش/ن

وی تصریح کرد: روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی بر اساس آراء هیئت داوران یازدهمین همایش سراسری مدیران روابط عمومی رسانه ملی به پاس شایستگی، توانمندی و تلاش در پیشبرد اهداف رسانه ملی در بخش فعالیت‌های ویژه به عنوان روابط عمومی برتر رسانه ملی معرفی شد.

محسن زاهد احمدی با تقدیر از همراهی و همکاری همه حوزه‌های مرکز در دستیابی به این هدف، از همکاری و همراهی رسانه‌های استان نیز در اطلاع رسانی، بیان نظرات مخاطبان شبکه اترک در قالب پیام مردمی و تولید گزارش‌هایی با موضوع نقش رسانه قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.