اعضای مسئول تیم استقلال با شرایط خاص درحال سروسامان دادن به وضعیت این تیم هستند، اما بودجه آبی‌ها به حد کافی نیست و این موضوع باعث اعتراضشان شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعلام شده است که بودجه اعضای تیم استقلال کافی نیست و مدیریت این تیم از این اتفاق ناراحت و نگران است.

گفتنی است، 15 میلیارد تومان به عنوان سهمیه بودجه استقلال اعلام شده اما این در حالی است که آبی‌ها به این مقدار بودجه اعتراض دارند و از آن راضی نیستند.

شنیده می‌شود مدیریت تیم استقلال اعتراض خود را به اطلاع مسئولان در وزارت رسانده و این در حالی است که بودجه آبی‌ها قرار بود بیشتر از مقدار فعلی باشد، اما شرایط برای این امر مهیا نشد.

شایان ذکر است، افشارزاده به عنوان مدیرعامل تیم استقلال از شرایط ایجاد شده رضایت ندارد و اعلام شده است که وی در جلسه‌ای مهم قرار است این مشکلات را در ابتدای راه به مسئولان اعلام کند زیرا وی حتی برای پرداخت بدهی بازیکنان فعلی تیم نیز مشکل دارد.

*آغاز مشکلات افشارزاده با کمپ حجازی
بازدید مدیر عامل از مکان پر از حرف و حدیث


براساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه؛ افشارزاده همکاری خود را با استقلال آغاز کرده است اما مشکلات برای وی در حالی در حال آغاز شدن است که مدیریت جدید آبی‌ها از دردسرهای مدیریت تیم‌های مطرح سررشته‌ای ندارد و این موضوع وضعیت را برای وی تغییر می‌دهد.

گفتنی است، مدیرعامل جدید استقلال امروز در کمپ ناصر حجازی حاضر شد تا از این مکان دیدن کند و بازدید کاملی را به عمل بیاورد اما این درحالی است که مشکلات کمپ همچنان ادامه دارد و در نهایت وضعیت کامل و بدون حرف و حدیث این ورزشگاه اعلام نشده است.

شایان ذکر است، افشار‌زاده با فتح‌اله‌زاده رابطه خوبی دارد و این موضوع نمی‌تواند باعث ایجاد حواشی زیادی شود.

*قوانین جدید افشارزاده در باشگاه جدی است
آمد و رفت به موقع و رعایت قوانین جدید!


بنابراین گزارش و به نقل از یک مقام آگاه، افشارزاده جزو مدیران سحرخیز و منضبط است که اعلام کرده این شرایط را در تیمش نیز لحاظ می‌کند و اعضای تیم و کارمندان نیز باید از این پس بر اساس قوانین باشگاه در این تیم فعالیت داشته باشند.

گفتنی است، مدیریت جدید استقلال جزو نفراتی است ک از صبح بسیار زود فعالیت خود را در باشگاه آغاز می‌کند تا تمام مسائل مربوط به باشگاه و تیم را در زمان مقرر و به موقع و زمان خودش به سرانجام برساند و بدون مشکل پیشروی کند.

شایان ذکر است، با اینکه اعلام می‌شد این مسائل از سوی مدیریت استقلال شایعه است،‌ اما وی با جدیت به دنبال وضع و اجرای این قوانین در باشگاه استقلال است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سهیمه ، بودجه ، مهیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار