بر اساس آخرین پیش‌یابی هواشناسی هوای مازندران در روزهای پایانی هفته جاری بارانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، بر ‌اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی مازندران برای امروز سه‌شنبه نیمه ابری تا ابری در بعد از ظهر و شب در ارتفاعات و غرب استان همراه با رگبار، رعد و برق پراکنده و وزش باد بیش‌بینی شده است.

همچنین در مناطق مرکزی و شرقی استان آسمان امشب به تدریج ابری شده و با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد همراه است.

بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های کارشناسان هواشناسی، سمت باد امروز هم از جنوب غربی تا شمال غربی بوده و سرعت آن به 6 تا 10 متر بر ثانیه رسیده است.

بیشینه دمای هوای امروز ساری با یک درجه کاهش نسبت به روز گذشته به 33 درجه سلسیوس رسیده و کمینه دمای هوای امشب ساری نیز با دو درجه کاهش نسبت به شب گذشته به 19 درجه بالای صفر می‌رسد.

برای فردا آسمان مازندران ابری شده و با وزش باد، کاهش دما و در بعضی ساعات به ویژه بعد از ظهر فردا به ظهر پنج‌شنبه با بارش باران و احتمال رعد و برق پراکنده در مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان روبرو بوده و از فردا شب به تدریج آسمان ابری با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد را شاهد خواهیم بود که این وضعیت در روز پنج‌شنبه نیز تکرار می‌شود.

برای جمعه هم مازندران نیمه ابری تا ابری بوده و بارش پراکنده در آن پیش‌بینی شده که با کاهش تدریجی ابر روبه‌رو است./ب

برچسب ها: احتمال ، مازندران ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.