"چقدر شبیه خودمان هستیم؟" را در برنامه "پشت پلک صبح" شبکه رادیویی سلامت از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز بشنوید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، برنامه «پشت پلک صبح» به تهیه کنندگی "شهرام زين العابدين" و گویندگی "محمد مطلب" کاری از گروه سلامت تفريحات راديو سلامت است که هر بامداد جمعه از ساعت 00:30 تا 02:30  تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

در این برنامه دکتر پریناز بنی سی روان شناس در بخش کارشناسی به موضوع «چقدر شبیه خودمان هستیم؟» می پردازد و دکتر عباسی مدیر روابط عمومی اورژانش کشور نیز درباره حوادث و اقدامات اورژانسی صحبت می کند.

بر اساس این گزارش، بر بالین آرامش، سلامت جنسی، چشمک ستاره، کوتاه اما شنیدنی، اتاق آبی، نسیم وحی، گزارش، کارشناس و جمع بندی، ارتباط تلفنی و سوال پیامکی از جمله بخش های این برنامه است.

شنوندگان این برنامه می توانند پاسخ سوال پیامکی این هفته که عبارت از: چقدر خودباور هستید و خویشتن خودتون رو قبول دارید؟ آخرین بار خودتون رو شبیه چه کسی دیدید؟ و تا حالا شده دوست داشته باشید جای کسی باشید؟ چه کسی و چرا ؟، را به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۲ پیامک کنند.

گفتنی است، عوامل این برنامه عبارتند از فرشته حسني(نويسنده)، سيد ميلاد صفويان (هماهنگي)، سپيده عليمردانی، سميه مقتصدی(آيتم سازان)، مصطفي داعي(گزارشگر)، رضا شايان(صدابردار) و محمد آقاکثیری(خواننده تیتراژ)


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: رادیو ، سلامت ، پشت پلک ، صبح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.