عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد گفت: زمان اکران مستند "گام نهایی" در سالن آمفی تئاتر دانشگاه، مسئولان حراست با برخورد نامناسبی وارد سالن شدند، برنامه را قطع کرده و دانشجویان را از سالن بیرون کردند.

یکی از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره لغو اکران مستند "گام نهایی" توسط حراست دانشگاه گفت: به طور معمول برنامه‌هایی که با هزینه تشکل انجام می‌شود، نیازی به دریافت مجوز ندارد، اما بسیج برای اکران مستند "گام نهایی" مجوز گرفته است. 

وی افزود: زمان اکران مستند "گام نهایی" در سالن آمفی تئاتر دانشگاه، جمعی از کارکنان دانشگاه به دستور حراست با برخورد نامناسبی وارد سالن شدند، برنامه را قطع کرده و دانشجویان را از سالن بیرون کردند.

این عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد اظهار داشت: زمانی که دلیل لغو اکران را از مسئولان حراست جویا شدیم جواب غیر منطقی دادند و گفتند این برنامه مجوز ندارد و ما مدیران اجرایی هستیم که باید برنامه را لغو کنیم.

وی تصریح کرد: نزدیک به 3 سال است که مسئول حراست دانشگاه با اینکه ادعای قانون‌مداری دارد، برنامه‌های بسیج دانشجویی را بهم می‌ریزد و در برخی موارد بنرهای تبلیغات برنامه‌‌های بسیج را از فضای دانشگاه برچیدند؛ نمی‌دانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت ابوالفضل را.

این عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد خاطرنشان کرد: برخی مسئولان دانشگاه به جای اینکه به کارهای خود رسیدگی کنند، در امور دیگران و مخصوصا بسیج دانشجویی دخالت می‌کنند.

گفتنی است؛ مستند "گام نهایی" روایتی از روند پرونده هسته‌ای ایران در دهه گذشته و به ویژه توافقنامه ژنو و گام نهایی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
دانشجوی تازه کار شاهد
۱۳:۵۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
نمیفهم چرا حراست دانشگاه شاهد اینقدر تو کار بسیج اخلال ایجا میکنه.......
از وقتی دانشجوی دانشگاه شاهد شدم ، مکرر این رو دیدم.....

ولی بچه های بسیج نگران نباشید ، خدا اجر استقامتتون رو میده
ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی شاهد
۲۲:۵۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
عملکرد این چند سال حراست دانشگاه شاهد با بسیج همینطور بوده…
اما بسیجیا بردبارن…….
دریا دلن…
ماشاالله حزب الله
آخرین اخبار