رییس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: مخترعان و پژوهشگران استان 9 عنوان برتراز میان 10 اثر برگزیده در نخستین جشنواره ملی ایده های برتر صادراتی دانش بنیان کشور را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، دکتر احمد قنبری افزود: نخستین جشنواره ایده های برتر صادراتی دانش بنیان کشور از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف معرفی طرح های دانش بنیان با رویکرد صادرات برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار شد.

وی ادامه داد: حدود 50 طرح از سیستان و بلوچستان در این جشنواره شرکت داشت که 10 طرح به عنوان طرح های برتر برگزیده شدند که از این تعداد نیز 9 طرح متعلق به شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان بوده است.

قنبری از صاحبان ایده و طرح های دانش بنیان سیستان و بلوچستان که قابلیت تجاری سازی دارد دعوت کرد تا با مراجعه به پارک علم و فناوری استان و تاسیس شرکت دانش بنیان از تسهیلات ویژه این پارک بهره مند شوند.

رییس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان با تقدیر از مخترعان و پژوهشگران استان افزود: با وجود نوپا بودن پارک علم و فناوری استان شرکت های دانش بنیان به خوبی توانستند در سطح ملی بدرخشند.

  انتهای پیام /س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.