تاکنون ۲ هزار و ۲۸ دانشگاه میزان نیاز جذب اعضای هیات علمی را اعلام کرده‌اند که ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت ثبت نام اعلام نیاز اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها است.

امین حکیم، معاون مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون ۲ هزار و ۲۸ دانشگاه نیاز خود را جهت جذب اعضای هیات علمی اعلام کرده‌اند که از این تعداد ۵۳۳ مورد مربوط به دانشگاه‌های دولتی، ۶ مورد دانشگاه‌های غیر انتفاعی، ۴۳ مورد مربوط به دستگاه‌های اجرایی و ۵۴ مورد مربوط به دانشگاه‌های پیام نور بوده است. 
مجموعا ۴۱۷ نفر میزان الویت خود را اعلام کرده‌اند. 

وی افزود: البته ۵۷۳ مورد از متقاضیان میزان شهریه را پرداخت ولی هنوز الویت خود را انتخاب نکرده‌اند. 

حکیم تصریح کرد: در این دوره از فراخوان ۶۰ دانشگاه ثبت نام کرده‌اند که ۴۵ دانشگاه دولتی، ۲ دانشگاه غیر انتفاعی، ۴ دانشگاه وابسته به دستگاه‌هی اجرایی و ۹ دانشگاه پیام نور اعلام نیاز کرده‌اند. 

وی اظهار داشت: اعلام نیاز از سوی ۵۸ رشته تحصیلی اعلام شده که بیشترین اعلام نیاز مربوط به رشته مهندسی کامپیو‌تر با ۸ نیاز و کمترین هم مربوط به یکی از رشته‌های تحصیلی با یک اعلام نیاز است، همچنین ذکر این نکته الزامی است که متقاضیان انتخاب الویت را برای روزهای آخر نگذارند، چنانچه ۳۱ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام نیاز جذب اعضای هیات علمی است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار