مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز با بیان اینکه مصمم به تامین و تولید بنزین پاک هستیم، گفت: تأمین بنزین با مشخصات یورو 5 عمده‌ترین برنامه شرکت پالایش نفت تبریز در سال جدید برای مصرف کلانشهر تبریز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، محمدباقر دخیلی گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با کار و تلاش مضاعف پرسنل خدوم و زحمت‌‌‌کش شرکت پالایش تبریز این آمادگی ایجاد شده و امیدوارم از ابتدای تیرماه امسال به این دستاورد نایل شویم.

وی اضافه کرد: افزایش سطح کیفی محصولات تولیدی و انجام پروژه‌های مرتبط با صیانت از محیط زیست از اولویت‌های این شرکت در سال جاری خواهد بود.

دخیلی اضافه کرد: طی روزهای اخیر نیز مصوبه هیئت مدیره شرکت برای احداث واحد بازیافت گازهای انتهایی واحد گوگرد صادر شده که ان‌شاء ‌الله در سال جاری این پروژه آغاز می‌شود.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری طرح احداث واحد بازیافت گازهای انتهایی واحد گوگرد حدود 35 میلیون دلار است.

وی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌ریزی‌های شرکت پالایش تبریز برای سال‌جاری اظهار کرد: پروژه‌های متعددی برای کاهش مصرف انرژی در پالایشگاه تعریف کرده‌ایم که از جنبه‌های زیست محیطی و اقتصادی حائز اهمیت هستند و اجرای این پروژه‌ها را با جدیت بیشتری پیگیری می‌کنیم.

دخیلی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: شرکت پالایش نفت تبریز در همین زمینه سعی در بهره‌گیری از حداکثر امکانات داخلی در خصوص تامین و ساخت تجهیزات و اقلام در داخل کشور است.

 دخیلی تصریح کرد: برنامه‌ریزی استراتژیک برای استفاده از فرصت‌ها، شناسایی تهدیدها و مقابله با آنها با آمادگی کامل براساس سناریوهای پیش‌بینی شده و ساختن آینده‌ای که برای تامین منافع شرکت و نیازهای جامعه، تسلیم ناپذیری در مقابل مشکلات و ایمان به اینکه برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد.

 
انتهای پیام/س
برچسب ها: احداث ، واحد ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.