دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کشتی فرنگی در سال 2009 گفت: برای آنکه بتوانیم نایب قهرمانی سال گذشته را مقابل تیم روسیه جبران کنیم و جام را دوباره از آنها پس بگیریم تمام بچه‌ها با‌هم، هم‌قسم شدند.

حبیب‌اله اخلاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در هر صورت برای تیم ما که یکی از قطب‌های اصلی کشتی در دنیا است خیلی سخت بود که سال گذشته روس‌ها در تهران جام را از ما گرفتند به همین منظور قبل از آغاز مسابقات جام جهانی تمامی بچه‌ها با هم قسم خوردند که برای موفقیت و کسب عنوان قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نکند که به لطف خدا نیز این مهم محقق شد.

وی در خصوص کشتی‌های خودش در این دوره از مسابقات جام جهانی نیز گفت: به غیر از رقابت مقابل تیم ارمنستان در دیدار مقابل کشتی‌گیران تیم‌های آذربایجان، کره جنوبی، فنلاند و روسیه به میدان رفتم که خوشبختانه هم حریفانم را شکست دادم. البته پیروزی یوگنی بوگومولوف روس در دیدار نهایی ارزش بیشتری داشت چرا که در نهایت منجر به قهرمانی تیم ایران شد.

دارنده مدال طلای آسیا تصریح کرد: با مشکلاتی و حواشی که پیش از مسابقات جام جهانی برای فرنگی کاران پیش آمد برخی دوستان یک سری حرف و حدیث‌هایی را مطرح کردند که واقعاً دور از انصاف بود که خوشبختانه بچه‌ها با قهرمانی مقتدرانه خود مهر بطلانی به همه شایعات زدند،هر چند هدف اصلی ما شاد کردن دل مردم ایران بود.

اخلاقی در پایان در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی در ماه آینده نیز اظهار داشت: در هر صورت این رقابت‌ها فرآیندی است که تعریف شده باید شرایط خودم را بررسی کنم در صورت مهیا بودن شرایط با همه توان در این رقابت‌ها به میدان خواهم رفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار