"فرانک والتر اشتاینمایر" وزیر امور خارجه آلمان از جدایی طلبان مناطق شرق اوکراین خواست در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، شرکت کنند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان،‌ وزیر امور خارجه آلمان روز سه شنبه از جدایی طلبان مناطق شرق اوکراین خواست در انتخابات ریاست جمهوری این کشور ،که قرار است یکشنبه آینده برگزار شود، شرکت کنند .

"فرانک والتر اشتاینمایر" گفت منتقدان و مخالفان ایجاد تغییرات سیاسی در اوکراین باید اهتمام بیشتری در فرایند سیاسی و تصمیم گیری های کشور  از طریق حضور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رئیس جمهور قانونی این کشور داشته باشند .

وزیر امورخارجه آلمان با اشاره به نقش برجسته سازمان امنیت و همکاری اروپا در حل مناقشه اوکراین ، تاکید کرد این سازمان مشارکت فعال و گسترده ای در خصوص امکان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اوکراین داشته است .

اشتاینمایر در ادامه ابراز امیدواری کرد همه مخالفان و جدایی طلبان مناطق  شرق اوکراین در انتخابات ریاست جمهوری اوکراین شرکت کنند .

 وی خاطر نشان کرد هدف اصلی  از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اوکرین ،انتخاب رئیس جمهوری است که مورد قبول ساکنان  مناطق شرق اوکراین باشد و اهالی این منطقه نیز  رئیس جمهور آینده را به رسمیت بشناسند .

قرار است  انتخابات ریاست جمهوری جدید اوکراین  یکشنبه اینده در این کشور برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار