در سه دهه گذشته، 97 هزار کلاس درس توسط خیران مدرسه ساز در کشور ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تأمین منابع سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در شانزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: در سه دهه گذشته، 97 هزار کلاس درس توسط خیران مدرسه ساز در کشور ساخته شده است.

محمدتقی صابری افزود: در سال 91، خیران مدرسه ساز، شش هزار و 880 میلیارد ریال و سال گذشته (92)، هفت هزار و 480 میلیارد ریال تعهد مدرسه سازی داشتند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تأمین منابع سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: هم اکنون 25 هزار خیر مدرسه ساز در کشور با این سازمان همکاری دارند که 17 هزار نفر آنان خیران مرد و مابقی خیران زن هستند.

صابری ادامه داد: در سال گذشته، یکهزار و 249 هزار طرح نوسازی، تجهیز و توسعه مدرسه در کشور اجرا شد که 408 طرح از این تعداد، با مشارکت خیران انجام شد.

وی گفت: در حال حاضر، شش هزار طرح نیمه تمام مدرسه سازی در کشور وجود دارد که تکمیل و تجهیز این طرح های نیمه تمام، نیازمند کمک خیران است.

به گفته مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تأمین منابع سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ هم اکنون، 540 هزار کلاس درس در واحدهای آموزشی کشور دایر است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.