رحیمی: هیچ گونه بدهی به حسین هدایتی نداریم و اگر وی حکم جلبی در دست دارد می‌تواند اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رحیمی در نشست خبری که در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد اظهار کرد: ما اسپانسر ویژه خود را داریم و از آن پول می‌گیریم و به طور قطع در همه مقاطع از آن هزینه خواهیم کرد.
 
وی در ادامه افزود: من وقتی در کمیته ملی المپیک بودم یاد گرفتم به خبرنگاران احترام بگذارم و بدون شک اخبار خوشایندی از باشگاه پرسپپولیس از طریق شما به هواداران انتقال داده می شود.
 
رحیمی در خصوص اینکه اسپانسر باشگاه از کجا آمده بود گفت: فعلا درمورد اینکه اسپانسر از کجا آمده است صحبتی نمی‌کنم زیرا لازم به معرفی کردن این اسپانسر نیست.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص "هدایتی" تصریح کرد: هیچ گونه بدهی به حسین هدایتی نداریم و اگر وی حکم جلبی در دست دارد می‌تواند اقدام کند.
 
وی با اشاره به اسپانسر باشگاه ادامه داد: این اسپانسر در چارچوب قوانین هیات مدیره باشگاه تعیین شده است و بدون شک به لحاظ مالی الگوی مناسب برای سایر تیم‌ها خواهیم شد.
 
رحیمی اضافه کرد: ما باید مدیریت بودجه داشته باشیم و در راستای اهداف اصلی هزینه کنیم و نگاهی هم به آینده داشته باشیم.
 
مدیرعانل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم هم افزود: در جلسه هیات مدیره بیشتر اعضا با علی دایی موافق بودند. حمید استیلی هم از وی حمایت کرده بود و بدون شک طبق آیین نامه تعریف شده جلو خواهیم رفت.
 
وی ادامه داد: طبق آیین نامه تعریف شده پیش می‌رویم تا تیم خوب هدایت شود و من قبلا نیز گفته‌ام با جذب 10 تا 15 بازیکن خوب می‌توانیم این فصل جام را تصاحب کنیم. از نظر من تیم‌های استقلال و پرسپولیس نباید مربیان خود را عوض کنند زیرا تعویض سرمربی تاثیرگزار نخواهد بود و باید به مربیان فصل قبل فرصت جبران داده شود.
 
رحیمی تصریح کرد: اولویت اول تیم پرسپولیس بر این نهاده شده که امسال بتوانیم از ابتدا تیم خوبی را ببندیم تا در لیگ برتر و جام حذفی و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا موفق ظاهر شویم.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداختن توجه کردن به فوتبال پایه اضافه کرد: ما باید در این رشته پر طرفدار هزینه کنیم و هدف ما در این باشگاه توجه به فوتبال پایه و پرداختن به این مسئله است.
 
وی در مورد تیم داری باشگاه پرسپولیس در رشته های دیگر هم گفت: با وضعیتی که در باشگاه وجود داشت به طور حتم در رشته های دیگر نمی توانستیم تیم داری کنیم اما با آمدن این اسانسر جدید وضعیت بهتر شده است و احتمال این وجود دارد که بتوانیم در رشته های دیگر نیز تیم داشته باشیم. خدا را شکر همکاری ما با اسپانسر بسیار خوب است و تا کنون چک‌هایی را که داده‌ایم پاس شده است.
 
رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم پرسپولیس روز به روز موفق‌تر شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
سجاد
۰۳:۰۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
به امید موفقیت پرسپولیس و کوری،چشم حسودا صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
هنوز پائیز نیامده است !!!
آخرین اخبار