معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افزایش 30 تا 40 درصدی دریافتی کارکنان حوزه بهداشت و درمان نسبت به سال 92 ظرف چند ماه آینده خبرداد.

دکتر ایرج حریرچی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه افزایش پرداخت برای همه گروهها یکسان است بیان داشت: در برخی مناطق مشکلات زیادی داشتیم مثلا پزشک روستا که در دو شیفت کار کرده و شیفت شب نیز مجبور به ویزیت مراجعان است بسته به نوع مشکلات موجود باید میزان پرداخت‌شان بالاتر رود.

وی افزود:به ازای دو و نیم شیفت کاریش حداقل 5 میلیون تومان و در مناطق خیلی دورافتاده تا 11 میلیون تومان نیز باید پرداخت شود.

وی در خصوص اجرایی شدن این امر بیان داشت: درخرداد ماه اعلام کرده و از تیر آن را اجرایی می‌کنیم که سرشماری از جمعیت هدف شروع شده و فراخوان پزشکی نیزآغاز می‌شود.

وی همچنین در خصوص نظارت بر هزینه‌های طرح تحول سلامت به خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان داشت: ما برای هر کدام از مبالغی که به دستمان می‌رسد حساب جداگانه ای داریم که با سیستم منطبق برشبکه به کنترل هزینه‌ها می‌پردازیم.

 حریرچی با اشاره به اینکه تاکنون دو گروه 58 گانه نظارت به تک تک دانشگاهای علوم پزشکی سرزده اند خاطرنشان ساخت: اطمینان کامل به کنترل درست هزینه‌ها داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
سلام میشه درمورد افزایش40درصدی حقوق پرستاران خبر بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
سلام میشه درمورد افزایش40درصدی حقوق پرستاران خبر بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید خدمت شما
لطفا میشه یه گزارش راجب پرسنل 115 تهیه فرمایید و از مسیولین گرامی سوال بفرمایید که ایا این پرسنل شامل افزایش حقوق میشوند یا نه؟از شما ممنون میشم اخه ما پرسنل 115 گاها فرشته نجات نامیده میشیم اما هیچ کدوم از ما پرسنل عملیایتی منظورم پرسنلی که تو پایگاه 115شیفت میدیم از مزایایی مثل تعظیل کاری یا جمعه کاری یا با اینکه جز نظام پرستاری هستیم اما ما از قانون طرح ارتقا بهروری که پرستاران که قرار بود برا تمام گروه ها اجرا بشه اما الان دو سال از اجرای این قانون میگرزه اما هنوز از اجرا شدن این قانون برا پرسنل 115 خبری نیست من از طرف این پرسنل از شما خواهشمندم که یه گزارش از این گروه از پرسنل درمان تهیه بفرمایید شاید کسی به این فکر بیفته که ما نیز جر بدنه این وزارت خانه هستیم
با تشکر
آخرین اخبار