مجموعه "شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" در ماه رمضان 93 نيز پخش مي‌شود.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، ، مدير گروه فيلم و سريال شبكه تهران از پخش مجموعه "شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" در ماه رمضان  93 خبر داد و گفت: اكنون گروه نويسندگان و كارگردان هاي مجموعه شايد براي شما هم اتفاق بيفتد در حال آماده سازي و توليد تعدادي از داستان هاي مجموعه براي پخش در ماه رمضان هستند.

سيد علي اكبر محمودي مهريزي در  اين خصوص توضيح داد: مجموعه شايد براي شما هم اتفاق بيفتد امسال با رويكرد اميد بخشي در بين مخاطبان تهيه و توليد مي شود و سعي شده است تا با كمك كارشناسان حوزه علميه قم خطر ترويج خرافه يا ساده انگاري به مفاهيم اعتقادي در مجموعه وارد نشود كه در اين زمينه همكاري هاي  خوبي صورت گرفته است.

محمودي اضافه كرد: تعدادي داستان از مجموعه "شايد براي شما هم اتفاق بيفتد"، در ماه رمضان پخش مي شود و تعدادي نيز از منتخبان سال‌هاي گذشته كه از نظر مخاطبان جذاب بوده است و تقاضاي بازپخش شده در دستور كار پخش قرار مي‌گيرد.

مجموعه مناسبتي"شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" يكي از مجموعه هاي پرمخاطب شبكه تهران است كه در سالهاي گذشته  به مناسبت هاي گوناگوني همچون اعياد، ماه رمضان، ماههاي محرم و صفر براي مخاطبان به تهيه كنندگي اكبر تحويليان  توليد و پخش شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
farhad
۲۲:۱۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
دانلود سریال شاید برای شما اتفاق بیفتد
آخرین اخبار