عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به هزینه‌های فراوان مجموعه ورزشی شهید کاظمی و عدم استفاده از آن گفت: این مجموعه ورزشی باید تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران قناعتی  در ادامه شصت و شمشمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هزینه‌های 200 میلیونی مجموعه ورزشی شهید کاظمی علی‌رغم عدم هیچ‌گونه بهره‌برداری از آن اظهار داشت: هر چند قبلاً نیز تذکراتی در این مورد داده‌ام این تذکر را مجدداً با توجه به هزینه‌های آن می‌گویم که اگر این مکان استفاده نمی‌شود آن را ببندید تا حداقل از صرف هزینه‌های آن که مبلغ کمی هم نیست جلوگیری شود.
 
وی در ادامه در خصوص گرم‌خانه موجود در منطقه 5 و مشکلات مطرح شده در خصوص این گرم‌خانه افزود: اگر گرم‌خانه خوب است آنها را مانند بازی‌های المپیک هر 4 سال یکبار در یکی از مناطق تهران اجرا نکنند و حتی گرم‌خانه‌ای در شمال شهر تهران احداث شود.
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه قرار بود این گرم‌خانه‌ها محلی امن جهت افراد شهرستانی دارای مشکل باشد افزود: اکنون این محل به مکانی جهت حضور معتادان تبدیل شده و مشکلاتی را در این منطقه ایجاد نموده است.
 
قناعتی در پایان خاطرنشان کرد: اگر به تذکرات من پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی شهرداری ارائه نشود مجبور به طرح سوال می‌شوم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، قناعتی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار