نشست مدیرعامل باشگاه استقلال با قلعه‌نویی امروز 30 اردیبهشت در محل باشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نشست مدیرعامل باشگاه استقلال و امیر قلعه‌نویی امروز 30 اردیبهشت در محل ساختمان باشگاه استقلال واقع در سعادت آباد برگزار شد.

موضوع این جلسه در مورد بررسی‌ مسائل مالی بازیکنان، کادر فنی و دیگر عوامل این باشگاه بوده است.

از دیگر موضوعات مطرح شده می‌توان به بررسی‌ وضعیت کلی استقلال تهران اشاره کرد.

قرار است بعد از پایان جلسه، افشارزاده و قلعه‌نویی از امکانات کمپ بازدید کند.

گفتنی است، نتایج جلسه‌ امروز راضی‌کننده بوده است.



*افشارزاده: جلسه در مورد بررسی مسائل بدهی بازیکنان تیم بود


مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص برگزاری نشست امروز در محل این باشگاه به خبرنگار ما گفت: به طور قطع جلسه بسیار خوبی با قلعه‌نویی داشتیم اما وی هیچ گونه لیستی مبنی بر جذب یا به خدمت گرفتن بازیکنی به من ارائه نداده است.

افشارزاده اظهار داشت: امروز جلسه‌ی بسیارخوبی با امیر قلعه‌نویی داشتیم و من به نتیجه این جلسه خوش‌بین هستم.

وی در ادامه افزود: به طور قطع با برگزاری چنین جلسات و نشست‌هایی مسائل باشگاه استقلال بهتر بررسی و حل می‌شود.

افشارزاده در مورد این‌‌که لیستی از طرف قلعه‌نویی به او داده شده است یا نه؟ تصریح کرد: تاکنون قلعه‌نویی هیچ‌گونه لیستی مبنی بر جذب و یا به خدمت گرفتن بازیکنی برای فصل بعد به من تحویل نداده است اما باید بگویم مسائل خوبی در این نشست مطرح شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به موضوع نشست اخیر عنوان کرد: در جلسه امروز راجع به مسائل مربوط به بدهی بازیکنان و کادر فنی و سایر عوامل بحث و گفتگو شد.
 
وی ادامه داد: هم اکنون به کمپ باشگاه خواهم رفت و از نزدیک شاهد امکانات خواهم بود و قرار است از امکانات موجود در کمپ بازدیدی داشته باشم.

افشارزاده تأکید کرد: بطور قطع مسائل و موضاعات تیم استقلال و بررسی شرایط تیم با قلعه‌نویی از دیگر بحث‌های مطرح شده در جلسه بود و من امیدوارم که برگزاری این گونه جلسات و نشست‌ها تعامل بیشتر را مابین مدیرعامل و سرمربی بوجود آورد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به نتیجه جلسه امروز اضافه کرد: من نتیجه این جلسه را مثبت ارزیابی کرده و فکر می‌کنم به نفع آینده استقلال باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که برگزاری چنین جلسات و نشست‌هایی بتواند استقلال را به موفقیت بیشتر برساند و تعامل بیشتری مابین کادر فنی و مدیریت این باشگاه بوجود آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار