فرمانده نیروی انتظامی ناجا از حضور مجرمان در محیط های ناشناخته برای انجام سرقت و جرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ؛سردار اسماعیل احمدی مقدم  در همایش کاربردی مدیریت جرم سرقت در جمع خبرنگاران گفت: سرقت اگر چه در برابر بیشتر جرائم جناحی از نظر شدت و نوع تحلیل مرحله خفیف تری دارد.

این مقام مسئول ارشد اتنظامی در ادامه افزود: شدت جرم و ارزش مالی جرم را نباید صرفا به آن توجه داشت ؛ما به عنوان پلیس باید پاسخگوی مطالبات اصلی مردم باشیم.

وی بیان کرد: هر ساله در سال جدید معاونت اجتماعی نظرسنجی مردمی از عملکرد پلیس دارد که امسال با توجه به نظرات مردم احساس نا امنی در جامعه کمی رشد داشته است؛البته وقوع سرقت از دیدگاه مردم نسبتا کمی افزایش یافته است.

سردار احمدی مقدم اظهار داشت : از سال گذشته با انتخابات ریاست جمهوری شاهد آرامش در صحنه اقتصادی و سیاسی هستیم و فضای کسب و کار بهبود و شرایط اقتصادی بهتر شده است.

این مقام مسئول انتظامی افزود :‌ ماهواره ها به دنبال تغییر تفکرات و ذائقه جوانان کشورمان هستند و با پخش برنامه ها به دنبال تغییر آرزوهای جوانان ایرانی فعالیت می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی ناجا در ادامه اظهار داشت : مجرمان معمولا در محیط های ناشناخته اقدام به سرقت می کنند.که در همین راستا اولویت پلیس در سال 93 موضوع سرقت است.

وی در خصوص این اولویت گفت:اولویت به تخصیص منابع مربوط می شود و اولویت واقعی در زمان تحقق منابع مشخص می شود.

سردار احمدی مقدم بیان کرد: وجود قرارگاه های مرکزی مبارزه با سرقت موجب هم افزایی نیروهای پلیس در جهت برخورد با وقوع جرم و سرقت می شود.

فرمانده نیروی انتظامی ناجا در ادامه گلايه اي از مردم داشت و گفت: مردم هميشه از پليس مطالبات شان را درخواست مي کنند و از پليس مي خواهند که کالاي سرقتي شان را کشف و به آنها بازگرداند؛اما هيچ گاه از خود سوال نمي کنند که چرا ملزومات قيمتي خود را با خود جابه جا مي کنند.

وي در خاتمه اذعان کرد: 10 سال است که به صورت مداوم جرائم جنایي کاهش يافته است.بنابر آمار به اندازه 5 روز سال جرائم جنایي کاهش يافته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جانباز شیمیایی
۰۰:۳۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقای عزیز در اتوبوس های بی آر تی همیشه سارقین حاضر هستند حتی به راحتی میتوان آنها را شناخت.
در محدوده پل چمران ،حکیم محل استقرارشان است .بار ها مقابل چشمان مردم از اتومبیل هایی که توسط خانمها به حرکت در میایندسرقت میکنند که چندین بار خود شاهد بودم.
لطفا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی بارانی
۰۰:۳۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام و قدر دانی از نیروی انتظامی بخاطر امنیتی که در جامعه برقرار نموده است
آخرین اخبار