قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: امسال با تاکید شهردار تهران تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری هرچه باشکوه تر بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره) توسط شهرداری پایتخت در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس باقرصاد در جلسه دورنگاه ارتباطات تهران در جمع مدیران روابط عمومی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران اظهارکرد: امسال نیز مانند سالهای گذشته کمیته اجرایی ستاد ارتحال امام (ره) که مسوولیت آن با شهرداری تهران است،برنامه ریزی ویژه ای برای ایام ارتحال امام(ره) انجام داده است.

دبیر اجرایی ستاد ارتحال حضرت امام(ره) با اشاره به برنامه های شهرداری تهران در این ایام افزود: در مجموعه بهشت زهرا(س) نزدیک به 500 هزارمترمربع پارکینگ آماده خدمات‌رسانی به زائران است که در این مجموعه تدابیر لازم مانند ایجاد سرویس‌های بهداشتی موردنیاز، آبخوری و دیگر مایحتاج مردم تامین می شود .

باقرصاد با اشاره به اینکه 22پهنه در مجموعه بهشت زهرا(س) و اطراف حرم مطهر امام(ره) برای خدمات رسانی به زائران ایجاد شده است، یادآور شد: دو پهنه دیگر نیز در شهر تهران برای ارایه خدمات به زائران در نظر گرفته شده است که یکی در منطقه یک و محله جماران بوده و دیگری در منطقه 20 و نزدیک به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است .

قائم مقام معاونت خدمات شهری با اشاره به اینکه شهرداران مناطق 22 گانه تهران مسوولیت اداره هرکدام از پهنه ها را خود برعهده دارند، اظهارکرد: در تمامی این پهنه ها سازمان ها و مناطق 22 گانه پایتخت اقدام به ایجاد ایستگاه های صلواتی و فرهنگی به صورت متحد الشکل و یکسان می کنند .

او همچنین تاکید کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هم با همکاری سازمان های تابعه و پلیس راهور تهران بزرگ اقدام به ارایه تسهیلات در حوزه حمل و نقل از 13 خرداد تا پایان روز 15 خرداد می کند که از آن جمله می توان به سرویس دهی رایگان ناوگان حمل ونقل عمومی به زائران حرم امام راحل اشاره کرد.

باقرصاد با بیان اینکه در این ایام 450هزار بسته غذایی و 850 هزاربطری آب آشامیدنی به صورت رایگان بین زائران   توزیع خواهد شد، گفت: علاوه بر این موارد از نظر تامین ایمنی زائران هم کمیته ایمنی شهرداری تهران با حضور سازمان آتش نشانی و شرکت شهر سالم خدمات ایمنی،بهداشتی و درمانی به شهروندان ارایه خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سالگرد ، ارتحال ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار