شهروندان سوری در گفتگو با خبرنگار الاخباریه بر حضور پررنگ خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تاکید کردند. .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی الاخباریه سوریهف شهروندان سوری در گفتگو با خبرنگار الاخباریه بر حضور پررنگ خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تاکید کردند.

 یک شهروند سوری ساکن النبک در ریف دمشق گفت: ما امروز اینجا جمع شده ایم تا ضمن اعلام حضور در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کنیم که کسی جز "بشار اسد "نمی تواند آینده این کشور را تضمین کند. او تضمین کننده پیگیری مسئله فلسطین است . ما اگر  امروز در امنیت کامل اینجا جمع شده ایم حاصل تلاش های ارتش سوریه و رهبری بشار اسد است.

مرد دیگری گفت: ما همواره در سوریه وحدت ملی داشته ایم. وحدت ملی موجب شده است که مسلمانان و مسیحیان این کشور ریشه دار و متمدن در کنار هم همزیستی داشته باشند.

محمد خلوف رئیس اتحادیه کشاورزان نیز گفت: ما با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری رئیس جمهور کشورمان را انتخاب خواهیم کرد... هر کسی اکنون می تواند به میدان بیاید و نظر خود را اعلام کند و آزادانه رأی دهد. دمکراسی واقعی اکنون اینجاست.

زنان سوری حضور خود را در انتخابات ریاست جمهوری این کشور بسیار مهم ارزیابی می کنند.

یک خانم ساکن منطقه النبک در ریف سوریه به خبرنگار این شبکه گفت: صندوق رأی گیری تعیین کننده رئیس جمهوری آینده سوریه خواهد بود. انشاءالله انتخابات در زمان تعیین شده برگزار خواهد شد.

یک خانم دیگر گفت:  ما مردم النبک به بشار اسد رای خواهیم داد .

خانم دیگری گفت: همه ماباید در انتخابات شرکت کنیم. شرکت در انتخابات اهمیت زیادی دارد. خصوصا رأی زنان اهمیت زیادی دارد.

دختری گفت: ما کودکان نمی توانیم رأ بدهیم اما از مردم می خواهیم سوم ژوئن در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند سوریه همیشه پیروز است 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار