جانشین فرمانده ناجا در مورد پخش فوتبال جام جهانی در سینماها گفت: پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در سینماها به صورت مختلط ممنوع است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار رادان در همایش کاربردی مدیریت برجرم سرقت در جمع خبرنگاران گفت: در زمینه جرم به جز دو استان سایراستان‌ها در مرکز استان وقوع جرم بیشتر است.

وی در ادامه بیان کرد: چهار سرقت که تشکیل دهنده بیشترین سرقت‌ها است به ترتیب سرقت منزل، سرقت خودرو و لوازم آن، موتورسیکلت و سرقت از مغازه ها است.

این مقام مسئول انتظامی در خصوص سرقت سارقان افزود: سارقان به راحتی اقدام به سرقت می‌کنند وباید به دنبال راه‌کاری جدید باشیم تا سرقت را برای سارقان سخت کنیم.

*** نقاط آلوده در کشور شناسایی می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی ناجا اظهار داشت: محل‌هایی که جرم درآن‌ها بیشتر به وقوع می‌پیوندد باید شناسایی شود وبرای این مهم می‌بایست کارگروه‌هایی تشکیل شود تا با برنامه‌ریزی این محل‌ها را از وقوع جرم پاک‌سازی کنیم.

*** توصیه به طلا فروشان برای کاهش سرقت

سردار رادان اذعان کرد: طلا فروشی‌ها می‌بایست ویترین‌هایشان را از بدلیجات پر کنند و اصل طلاها را در گاو صندوق نگهداری کنند تا شاهد کاهش سرقت از طلا فروشی‌ها شویم.

وی افزود: درخصوص خودروها گاهاً درکشورمان از یک خودرو بیشترین سرقت صورت گرفته و از برخی دیگر کم‌ترین سرقت را داشته‌ایم که باید این موضوعات را به چالش بکشیم که چرا بعضی از شرکت‌ها کم‌ترین سرقت را داشتند.

این مقام مسئول انتظامی گفت: در طرح استقرار صبحگاها پلیس معمولاً در نقاط شلوغ شهر حضور دارند اما این درست نیست بلکه گشت‌های پلیس می‌بایست در نقاطی که جرم درآن زیاد اتفاق می‌افتد حضور فیزیکی داشته باشد.

سردار رادان افزود: به زودی عملیات روانی در یک زمان مقرر در سراسر کشور برگزار می‌شود و ماموران پلیس اقدام به دستگیری سارقان، مواد فروشان و مالخران می‌کنند.

**مخالفت پلیس با حضور دختران و پسران برای تماشای فوتبای در سینما‌

این مقائم مسئول انتظامی، در حاشیه‌ی همایش کاربردی مدیریت برجرم وسرقت درجمع خبرنگاران درخصوص پخش فوتبال جام‌جهانی در سینماها خاطرنشان کرد: هیچ یک از سینماها به صورت مختلط نمی‌توانند  برای پخش مسابقات فوتبال جام‌جهانی پذیرش داشته باشند؛ اما در صورتی که یک سینما ویژه‌ی آقایان و بانوان برای پخش بازی‌های فوتبال اختصاص داده شود مشکلی برای ورود علاقه‌مندان به فوتبال ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۰۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مگه غیر از منزل و مغازه و خودرو و موتور جائی دیگه هم هست ؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سردار چشم اصلا مغازه طلا فروشی رو میبندیم تا خیالتون راحت باشه بازم چشم
Iran (Islamic Republic of)
نظر
۱۵:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
الحمد لله رب العالمین
با تشکر از زحمات شما فرمانده گرامی
آخرین اخبار