رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کریم گفت: هر گونه پرداخت هزینه فضای سبز با هماهنگی محیط زیست جزء هزینه‌های قابل قبول مالیاتی محسوب می‌گردد.

به گزارش خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از  سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران ایوب زارع بااشاره به تشکیل ستاد اجرایی فضای سبز شهرستان گفت: با طرح موضوع بند د ماده 45 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین در ستاد فضای سبز شهرستان رباط کریم، محیط زیست مکلف به پیگیری اجرایی کردن آن قانون در زمینه حفظ و یا افزایش فضای سبز مشجر واحدهای تولیدی، خدماتی و کشاورزی به میزان سرانه قانونی 25درصد  شد.

وی ضمن بیان اینکه این جلسه در اداره محیط زیست شهرستان با حضور نمایندگان ادارات صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، شهرکهای صنعتی و شهرداریها تشکیل شد افزود: هر یک از اعضاء موظف به ارسال آمار فضای سبز واحدهای صنعتی و خدماتی و کشاورزی در حوزه‌های تحت مدیریت شدند.

 زارع ادامه داد: محیط زیست موظف شد پس از جمع بندی و بررسی و تجزیه وتحلیل، گزارش‌های مربوطه را به ستاد فضای سبز ارائه نماید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کریم با اشاره به اینکه بسیاری از واحدهای صنعتی و حتی ادارات مرتبط ، از موضوع بند د ماده 45 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین آگاهی ندارند، تصریح کرد: هر گونه پرداخت هزینه فضای سبز با هماهنگی محیط زیست جزء هزینه‌های قابل قبول مالیاتی محسوب می‌گردد و به همین جهت با شفاف‌سازی این قانون می‌توان واحدهای تولیدی را به سمت افزایش و توسعه فضای سبز مشجر به میزان 25درصد ترغیب نمود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار