زاهدان/

دادستان عموم و انقلاب مرکز استان، نگاه حاکم بر انجمن حمایت از زندانیان زاهدان به دور از تعصبات مذهبی و قومی ، است

نگاه حاکم بر انجمن حمایت از زندانیان زاهدان به دور از تعصبات مذهبی و قومی ، تحسین برانگیز است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، مرزیه دادستان عموم و انقلاب مرکز استان در مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان زاهدان که در محل فرمانداری برگزار شدگفت : بنابر آموزه های اسلامی و انسانی به صرف زندانی شدن یک فرد اعضای خانواده آن فرد نمی بایست دچار بحران و آسیب های اجتماعی و فردی شوند و رسالت و هدف اصلی از ایجاد انجمن حمایت ، پیگیری این موضوع و دغدغه می باشد.

وی مددکاری را به عنوان بخش مهمی از انجمن عنوان نمود که می تواند نقش بسیار مهمی را در شناسایی آسیب ها و کمک به رفع و حل مشکلات خانواده زندانیان نیازمند حمایت ایفا نماید .

وی با بیان برخی دستاوردهای انجمن در سنوات گذشته ، راهبرد سال جدید را سیاست گذاری در بخش های فرهنگی ، آموزشی و مالی عنوان نمود و افزود : انجمن می بایست ضمن اطلاع رسانی شفاف فعالیت ها و عملکرد سالیانه ، زمینه بازشناسی عمومی اهداف خود را در سطح جامعه فراهم آورد .

این مقام قضایی استان با اعلام توفیق انجمن در کسب رتبه برتر در جمع ده انجمن نمونه کشور ، خاطرنشان نمود ادامه توفیقات انجمن نیازمند همکاری همه جانبه نهادها و ادارات دولتی ذیربط و حمایت های معنوی و مالی خیرین نیکوکار استان است .

دادستان مرکز استان با بیان اینکه دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان آسیب دیده دادگستری کل استان نیز همزمان با انجمن فعالیت های حمایتی را برای خانواده زندانیان انجام می دهد اظهار داشت: این حمایت ها شامل خانواده زندانیان آسیب دیده در سطح جامعه و خود زندانیان در درون زندان می باشد که در زندانها نیز به موازات برنامه های انجمن یکسری برنامه های حمایتی از جمله فعالیت های آموزشی ، فرهنگی ، اصلاحی و تربیتی و اشتغال برای باز پروری بزه کاران اجتماعی انجام می شود که در این میان نقش اداراتو نهادهایی مانند آموزش و پرورش ، فنی و حرفه ای ، تبلیغات اسلامی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... بسیار مهم و تعیین کننده است .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.