استاندار گفت : صیانت از مزرعه پرمحصول امام وظیفه ماست . باید به ارتباط نسل جدید با اندیشه های امام بیندیشیم و نباید بگذاریم نسل جدید با امام ( ره ) بی ارتباط بماند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، مهندس علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه با اشاره به ابعاد و ویژگیهای شخصیت فراگیر حضرت امام (ره) افزود : امروز اوج توجه جهانیان به اسلام معطوف گشته است و این اوج توجه حاصل انقلاب امام است .

وی افزود : امام احیاگر دین بود و یکی از دستاوردهای عظیم ایشان خارج کردن دین از غربت بود .

مهندس هاشمی اضافه کرد : شخصیت بخشیدن به مقام انسان و موج آفرینی در جهان نیز حاصل اندیشه و شخصیت امام است و آزادی جویان و دین مداران و آنهایی که اهل کشف هستند به خوبی به این قضیه واقفند .

استاندار در ادامه بر لزوم تبیین اندیشه و شخصیت امام در بین نسل جوان تأکید کرد و گفت باید به ارتباط نسل جوان با امام بیندیشیم و بدانیم که پویایی و حرکت جامعه امروز بر مسیر علم و دین ناشی از انقلاب فرهنگی امام است .

استاندار افزود : شناختی که در گذشته نسبت به امام بود شاید در حد امروز نبود . در اوایل همراهی ها و تأسی ها نقش داشت اما امروز شناخت امام بیش از گذشته است چراکه امروز بذر اندیشه های امام بارور شده است چراکه خود امام می فرماید : بذری را که من می افشانم در 50 سال بعد ثمر خواهد داد .

وی افزود : امام بر تدبیر و دوراندیشی در حکومت داری و آینده نگری برای آینده تأکید داشت و به تدبیر کردن برای 50 سال آینده توصیه داشتند .

مهندس هاشمی ادامه داد : اولویت کاروان زائرین مرقد امام باید با جوانان و مرتبه اولی ها باشد و دیدن جماران و اتاق امام نیز می بایست در برنامه های کاروان گنجانیده شود تا جوانان ببینند که قرار گرفتن امام در بالاترین موقعیت هیچ تغییری بر زیست او نداد و امام قدرتش را در بین مردم ایران و جهان نه از راه کاخ نشینی و تجملات بلکه از طریق نفوذ کلام و شخصیت برجسته اش بدست آورد .

  انتهای پیام /ش/ن

برچسب ها: صیانت ، امام ، وظیفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.