تونی پارکر ترسناکترین بازیکن فرانسه حریف مرحله اول ایران در جام جهانی رسما غیبت خود در این دوره از بازی‌ها را اعلام کرد اما آیا فرانسه بدون ستاره هایی مثل پارکر و جواکیم نوا قابل شکست دادن است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال ایران در گروه اول جام جهانی اسپانیا با تیم میزبان به علاوه فرانسه، صربستان، برزیل و مصر هم گروه است. چیزی که از ابتدای گروه بندی هم قابل پیش بینی بود بازی‌های ایران با 2 تیم اسپانیا و مصر است. شکست اسپانیا نایب قهرمان جهان کاملا دور از دسترس و پیروزی مقابل مصر بیشتر از تمام حریفان دیگر قابل دستیابی است.

وضعیت برزیل بستگی به ستاره های این تیم دارد و روی برد صربستان هم به عنوان تیم ریشه دار اروپایی به سختی می توان حساب کرد اما خبر خوشحال کننده برای گروه ایران در این هفته، غیبت تونی پارکر و جواکیم نوا مهمترین ستاره های فرانسه در جام جهانی بود.

سایت اختصاصی بازیهای جام جهانی هم  در مطلبی به غیبت پارکر MVP یوروبسکت 2013 پرداخته و یادآوری می کند: 11 بازیکن دیگر از تیمی که قهرمان سال گذشته اروپا شد در ترکیب 24 نفر اولیه فرانسه حضور دارند.

مهمترین بازیکنان ترکیب اولیه فرانسه بوریس دیائو کاپیتان تیم است که به همراه تونی پارکر در سن آنتونیو اولین فینال کنفرانس غرب مقابل اوکلاهاما را برد. الکسیس آجینکا سنتر تیم که امسال در ترکیب نیواورلئانز بازی کرد و نیکولاس بتوم فوروارد قدرتمند پورتلند که همراه این تیم به نیمه نهایی کنفرانس غرب رسید.

به این ترتیب فرانسوی ها همچنان نگرانی خاصی در مرحله اول بازیها نخواهند داشت و اسپانیا مهمترین رقیب آنها در مرحله گروهی خواهد بود.

تیم فرانسه از ماه آینده تمرینات آماده سازی جام جهانی را در پاریس آغاز می کند و در اولین بازی تدارکاتی با بلژیک روبرو می شود.

کرواسی، یونان، صربستان، فیلیپین، اوکراین، استرالیا و فنلاند حریفان تدارکاتی بعدی فرانسه هستند.

اولین بازی این تیم در جام جهانی نیز مقابل برزیل خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بسکتبال ، فرانسه ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار