مدیر کل اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی گفت: 400 مبلغ برای آشنایی بیشتر مردم و به خصوص نسل جوان با مباحث مبعث و رشادت‌های ایثارگران به سرار کشور اعزام می‌شوند .

حجت الاسلام و المسلمین سید غلامعباس موسوی در گفتگو با خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام  نورانی و روحانی عید مبعث حضرت رسول(ص)، به همین مناسبت حدود 400 مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مدت 4 روز در ایام مبعث به اقصی نقاط مختلف کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: با اشاره به این که عید مبعث امسال با یوم الله سوم خرداد، سالروز آزادسازی خونین شهرخرمشهر و هفته مقاومت همزمان شده است، مبلغان اعزامی علاوه بر طرح مباحث مربوط به بعثت حضرت رسول(ص) به تبیین رشادت  و حماسه‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات غرور آفرین بیت المقدس پرداخته و عموم مردم و به ویژه  نسل جوان را هرچه بهتر و بیشتر با فرهنگ دفاع مقدس آشنا می‌سازند.

مدیر کل اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که روح سلحشوری و مقاومت ملت ایران و رشادت رزمندگان و ایثارگران ریشه در بعثت پیامبر اکرم(ص) دارد، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وظیفه‌ای همگانی بوده و روحانیت و حوزه‌های علمیه در این راستا پیشگام هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اعزام ، مبعث ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار