جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از بسته شدن 19 قلیان سرای متخلف در ایلام خبرداد و گفت: و طی این عملیات 400عدد قلیان جمع آوری شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  سرهنگ حسن سماواتی افزود: این قلیان سراها به علت تخلف های فراوان و درخواست های مردم بسته شده و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری به عمل آمد.
وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز استان  ایلام گفت: برخی از قلیان سراها افزون بر این که به محل پاتوق اراذل و اوباش و معتادان تبدیل شده بود، زمینه ورود جوانان و نوجوانان به دام اعتیاد را فراهم کرده اند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام در ادامه از دستگیری 12 سارق و توقیف 41 دستگاه وسیله نقلیه متخلف و مزاحم در 48 ساعت گذشته در شهر ایلام خبر داد و گفت: پلیس با هر گونه تهدید اجتماعی که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره اندازد، برخورد می کند.
سماواتی خواستار رعایت و اجرای توصیه های پلیس از سوی مردم شد و بیان کرد: پیشگیری از جرائم تنها به نیروی انتظامی بر نمی گردد و همه اقشار باید در این زمینه مشارکت داشته باشند.
 
 
 
 
انتهای پیام /
برچسب ها: بستن ، قلیانی ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Lithuania
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
از كي حمله كردن به خونواده ها تو مناطق تفريحي و بردن وسايلشون و بعد سوزوندن اون وسايل قانونيه؟متاسفانه مردم به حقوق خودشون آشنايي ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
هر کسی که اهل ایلام باشه میدونه که هیچ سفره خونه ای توی ایلام نمونده چون واسه هیچکس مجوز صادر نمیکنن.اگه قلیان جرمه سیگار هم جرمه.میراث فرهنگی هم که هیچ کاری نمیکنه