نمایشگاه نقاشی‌های «منوچهر ملکشاهی»، جمعه 2 خرداد، ساعت17، در گالری 1 فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران،نمایشگاه نقاشی‌های «منوچهر ملکشاهی»،  جمعه 2 خرداد،  ساعت17،  در گالری 1 فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد.

این نمایشگاه شامل حدوداً 90 اثر از نقاشیهای "منوچهر ملکشاهی" در ابعاد 80× 120 و 70× 100 و 150× 190 است. تکنیک اصلی این آثار رنگ روغن با سبک رئال در موضوعات مختلف تاریخی، فرهنگی و هنری ایران است. 

به گفته این هنرمند،  آثار ارائه شده در این نمایشگاه  شامل سوژه های تاریخی ایران از جمله، بیستون،  تخت جمشید، طاق بستان، منشور حقوق بشر کوروش و از منظر فرهنگی آثاری از فردوسی، حافظ و سعدی و از بعد هنری نیز شامل سوژه های مردمی منطقه ای ایران ، بازارچه های محلی و مناطق مختلف ایران است. 

«منوچهر ملکشاهی» متولد سال 1326 در کرمانشاه است. از کلاس سوم ابتدایی به آموختن هنر نقاشی پرداخته و در مقطع دبیرستان با شرکت در مسابقات نقاشی در سطح استانها در رشته رنگ روغن رتبه اول را کسب نموده و در ادامه فعالیت های هنری در مسابقات آموزشگاهی کشور در سال 1344 در رامسر نیز به مقام اول رسیده است . 

این هنرمند برگزاری چندین نمایشگاه فردی و گروهی در نگارخانه کمال الملک ، موزه هنرهای زیبا، کاخ سعدآباد، نمایشگاه گروهی شهر اردبیل و ... را در کارنامه هنری خود دارد. 

نمایشگاه نقاشی های "منوچهر ملکشاهی" از جمعه 2 خرداد،  ساعت 17 در گالری 1فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد و تا 11 خرداد ادامه دارد. این نمایشگاه برای علاقه مندان از 10 صبح تا 20 و ایام تعطیل از ساعت 14 دایر است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار