مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت : عزم اعضای هیات مدیره باشگاه کار بیشتر و موفقیت پرسپولیس است

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان علیرضا رحیمی در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان  گفت : صمیمانه از اقای دکتر گودرزی ، دکتر خادم و گرشاسبی به خاطر حمایتها و کمک هایشان تشکر می کنم.

 وی در ادامه با اشاره به همدلی میان اعضای هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت : همه ما دست به دست هم داده ایم تا بتوانیم برای باشگاه پرسپولیس کار مثبتی انجام دهیم .

 مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه راه سختی تا رسیدن به مطلوبترین شکل فوتبال در پیش داریم اظهار داشت : می خواهیم پرسپولیس را به عنوان الگوی فوتبال در کشور معرفی کنیم .

  وی در ادامه با تاکید برنامه ریزی برای تقویت تیم های پایه افزود : اگر ظرف یکسال نتوانیم از پایه های پرسپولیس یکی دونفر را به تیم اصلی بیاوریم هیچ کاری نکرده ایم .

علیرضا رحیمی خاطر نشان ساخت : ما باید در این رده سنی چنان برنامه ریزی قوی داشته باشیم که بتوانیم با تربیت فوتبالیستهای شاخص ، از این نفرات به لیگ های بین المللی بفرستیم . 

وی تاکید کرد برنامه باشگاه مدون و معلوم و قانونی است و همه چیز برای مردم و هواداران شفاف  بیان می شود رحیمی افزود امیدوارم با حمایت معنوی وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس به عنوان یک باشگاه و نه یک تیم فعالیت خود را گسترش دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رحیمی ، پرسپولیس ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار