فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری فروشنده داروهای تقلبی در بیست و هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید حقیقی از دستگیری فروشنده داروهای تقلبی خبر داد و گفت: با دریافت گزارشاتی مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز در منطقه حیدرآباد توسط شخصی به هویت(م-الف) 27ساله ماموران کلانتری 32 حصارک بالا وارد عمل شده و با انجام تحقیقات لازم و بکارگیری شگردهای پلیسی صحت موضوع را تایید کردند.

وی با اشاره به دستگیری متهم طی یک عملیات ضربتی در خصوص کشفیات و اعترافات متهم اظهار داشت: 724 قلم انواع داروهای تقلبی از محل متهم کشف و در بازجویی‌ها، وی معترف شد که با پرنمودن کپسول‌ها با شیرخشک، آن‌ها را به جای داروهای نیروزا به مشتریان خود می‌فروخته‌ است.


وی همچنین از دستگیری اخاذ 30میلیون تومانی خبر داد و افزود: با مراجعه زنی به کلانتری 17 مهر ویلا شکایتی در خصوص اخاذی پیش روی ماموران کشوده  شد مبنی بر اینکه مدتی قبل در پی وقوع سرقتی در شرکت خصوصی‌اش هارد سیستم‌های کنترلی شرکت به سرقت رفته و پس از دستگیری سارق شاکیه هارد را برای اطمینان از سلامت به فرد دیگری به نام (م) که خود را از پرسنل یکی از ارگان‌های دولتی معرفی کرده بود قرار می‌دهد.

وی افزود: پس از مدتی این مرد با شاکیه تماس گرفته و با ادعای اینکه محتویات داخل هارد اطلاعات بسیار مهم و محرمانه در مورد مسئولان کشوری است و به منظور عدم افشای اطلاعات از درخواست 30میلیون حق‌السکوت می‌کند.

وی گفت: با توجه به عدم توجه شاکیه به این موضوع این مرد در تماس‌های مکرر او را تهدید به قتل و اسیدپاشی می‌کند که نهایتا ماموران با راهنمایی شاکیه متهم را دستگیر و در بازرسی از او یک دستگاه بی‍‌‌‌‌‌‌سیم، یک دوربین، شوکر و کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی سوابق متهم نشان داد که (م) دارای یک فقره سابقه زندان است و در حکمت‌های مختلف بدنش نیز علائم خالکوبی و جراحت چاقو وجود دارد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فروش ، شیر ، خشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.