یک فعال بازار IT گفت‌: در حال حاضر به دلیل نوسان نرخ ارز و مذاکرات، موجودی برخی کالاهای ‌IT در بازار کاهش یافته و از این رو برخی مدل‌ها با قیمت‌های غیر واقعی به فروش می‌رسند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ محمد حسن محمدی، در خصوص وضعیت بازار IT، اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل نوسانات نرخ ارز کالاهای IT در بازار کم شده است و فروشگاه‌ها برای تهیه و موجود کردن اجناس با مشکل مواجه هستند.

این فعال بازار IT افزود: برخی فروشگاه‌ها نیز کالا را موجود اعلام می‌کنند اما پس از خرید مشتری، در زمان تحویل تأخیر دارند.

وی در خصوص علت نوسان در بازار IT، توضیح داد: از 10 روز پیش با انتشار اخبار برگزاری نشست ژنو، بازار تأثیر پذیرفته و تا برگزاری نشست در روزهای پنجشنبه و جمعه این تأثیر ادامه داشت.

محمدی تصریح کرد: در این شرایط یکی از مشکلات این است که در بازار بی‌ثبات، واردکننده برای ثبت سفارش بلاتکلیف است و نمی‌داند در صورت خرید جنس وضعیت فروش آن در بازار چگونه خواهد شد.

این فعال بازار ITگفت: پیش‌بینی می‌کنیم در صورتی که خبر غیرمعمولی منتشر نشود، تا چند روز آینده بازار به ثبات برسد و از ابتدای خردادماه شاهد موجود شدن دوباره کالاها در بازار باشیم.

انتهای پیام/

منبع:فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار