روزنامه هاآرتص با اعلام اینکه اسرائیل انتقال وزارتخانه‌هایش را به قدس اشغالی به مدت 5 سال به تأخیر اندخته ، انجام این طرح را از خطرناک‌ترین طرح‌های یهودی‌سازی در این شهر عنوان کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه هاآرتص در خبری اعلام کرد که تل‌آویو انتقال دفاتر وزارتی خود را به  قدس اشغالی ، به مدت 5 سال دیگر به تعویق انداخت.
این روزنامه نوشته است که اسرائیل این تصمیم را طی نشست هفتگی این رژیم به ریاست نتانیاهو که این تصمیم را مصوب نموده ، گرفته است.

این روزنامه سپس می‌نویسد : این تصمیم برای به تعویق انداختن انتقال دفاتر وزارتی ناشی از دوعلت است : اول اینکه انجام این کارممکن است که باعث بروز خشم جهانی گردد و دوم اینکه این مسأله به میزان آمادگی قدس از این میزان کارمند که باید در این شهر ساکن گردند برمی‌گردد.

این رونامه سپس انتقال دفاتر وزارتی به قدس را از خطرناک ترین پروژه‌های یهودی‌سازی در قدس شریف توصیف می‌کند و می‌نویسد: انجام این کار باعث افزایش تعداد شهرک‌نشینان یهودی در شرق قدس می‌گردد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۰۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
صهیونیسم موجودی خودخواه- سهل انگار و خائن به کشور و خانواده خودش است. اگر روزی کشوری را صاحب شوند یا ان را مال خود بدانند این کشور را وسیله خرابکاری جای دیگر قرار میدهدند ."
آخرین اخبار