دادستان کل کشور گفت: طی هفته‌های اخیر ۴ قاضی سلب صلاحیت شده‌اند و پرونده آنها در مسیر قانونی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه شصت و دومین نشست خبری اظهارداشت: کسانی هستند که هیچ ارتباطی با قوه قضائیه ندارند، اما به عنوان یک مسئول و یا کارمند با جعل عنوان از مردم اخاذی کرده و پول می‌گیرند، متاسفانه برخی از مردم ما نیز به آنان توجه نمی‌کنند.  
 
وی اضافه کرد: این افراد از مردم پول می‌گیرند، قاضی را بدنام می‌کنند، در مسیر کار عنوانی را جعل می‌کنند که متاسفانه بعضی از افراد قوه قضائیه را نیز به فساد کشیده‌اند.  
 
دادستان کل کشور با اعلام این خبر که در هفته‌های اخیر ۴ قاضی سلب صلاحیت شده‌اند، تصریح کرد: پرونده این تعداد قاضی رسیدگی و در مسیر قانونی قرار گرفته است. آن‌ها سلب صلاحیت و از پست قضایی عزل شدند.  
 
سخنگوی دستگاه قضا از دستگیری تعدادی از قضات، کارمندهای قوه قضائیه و تحت تعقیب قرارگرفتن آنان خبر داد و خاطرنشان کرد: دلال‌هایی به اسم قضایی فساد می‌کردند که شناسایی شده‌اند، تعدادی از آنان وکیل بودند که با جعل عنوان به نام قاضی و کارمند از مردم پول می‌گرفتند، این‌ها وکلا و سیستم قضایی را بدنام می‌کنند.  
 
حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای اظهار داشت: قضات و وکلای ما همواره در مسیر قانونی خود عمل می‌کنند، اما برخی خلافکارند و با اقداماتشان دیگران را بدنام می‌کنند. این خلافکاران دستگیر شده و پرونده آن‌ها در حال رسیدگی است. 
 
وی به پرونده گمرک بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور فرد خاطی بازداشت شده است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: دادستان ، کشور ، جلسات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار