جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری شش عضو یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع شیشه در شهرستان زنجان خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مراد جعفری گفت: در این عملیات یک کیلو و 476 گرم شیشه و هرویین کشف شد.
 
وی یادآورشد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هرویین مطلع شدند که شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار قرار گرفت.
 
سرهنگ جعفری افزود: پس از تحقیقات نامحسوس پلیسی مشخص شد متهم اصلی به هویت ˈر-نˈ با تشکیل باندی بزرگ به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در بین جوانان می کند.
 
وی با اشاره به دستگیری این متهم خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از منزل این متهمان یک کیلو و 476گرم ماده مخدر شیشه و هرویین ، تعدادی آلات و ادوات استعمال و ترازوی توزین مواد مخدر کشف کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف شد گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
 
وی اثرات مصرف مواد مخدر صنعتی را بسیار مخرب و جبران ناپذیر دانست و به شهروندان به ویژه والدین جوانان هشدار داد که اعتیاد به شیشه و سایر مواد مخدر از مصرف تفریحانه سیگار در گروه های دوستان آغاز می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
دولت باید شدت عمل به خرج دهد به خدا قسم در روستاها هم این مواد خرید و فروش میشود ،
آخرین اخبار