اصفهان/

انتخاب مسئولان بر اساس شاخصه های دولت تدبیر و امید است

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه مدیران و کارگزاران دولت باید مبشّر و مبلّغ سیاستهای رئیس جمهور باشند گفت: انتخاب مسئولان بر اساس شاخصه های دولت تدبیر و امید صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان از کاشان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، در مراسم تودیع و معارفه فرماندار کاشان گفت: اعتدال ، تخصص، کارآمدی و تعامل شاخصه انتخاب مدیران در دولت تدبیر و امید است.

وی با تاکید بر اینکه گفت: فرماندار وامدار هیچ‌کس به غیر از دولت و رئیس جمهور نیست افزود: وی باید با تبعیت از سیاستهای دولت در راستای خدمت به مردم برنامه های خود را عملیاتی کند.

به گفته وی،عقلانیت، کار کارشناسی، مردم‌سالاری دینی و تعامل با همه گروه‌ها و سیاست خارجی مبتنی بر حکمت و عزت از دیگر سیاستهای دولت تدبیر امید است که باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

استاندار اصفهان، مدیران و کارگزاران را مبلغ و مبشر سیاست‌های دولت دانست و گفت:رمز موفقیت مسئولان و مدیران تطابق برنامه های آنها و سیاتگذاریهایشان با خواسته ها و مطالبات مردمی است.

زرگرپور با اشاره به اینکه رمز پیروزی روحانی در انتخابات مطابق بودن شعارهای انتخاباتیش با مطالبات مردمی افزود: موفقیت مدیران در سایه همکاری و همیاری تمامی مدیران از بالاترین تا پایین‌ترین رده در تحقق سیاست‌های کلان دولت و منویات مقام معظم رهبری برای رسیدن به خواسته‌های مردم محقق می شود.

وی در ادامه تغییر مسئولیت ها را امری طبعی عنوان کرد و گفت: برای انتخاب فرماندار کاشان 30 گزینه مطرح بود که از بین آنها در ابتدا هشت نفر انتخاب شد و سپس از میان آنها از پنج نفر مصاحبه صورت گرفت که در نهایت صدرائیه برای این پست انتخاب شد.

به گفته وی،رعایت اعتدال، توجه به گروه‌های سیاسی، بکارگیری نیروی متخصص، کاردان و معتدل و تلاش برای کسب رضایت مردم از اموری است که رعایت آن توسط فرماندار جدید در مسئولیت ضروری است.

استاندار اصفهان افزود: وضعیت موجود در کاشان برای رسیدن به جایگاه واقعی آن در شأن مردم و فرهنگ این منطقه همکاری همه گروه‌ها با فرماندار را می طلبد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور رئیس اطلاعات اصفهان، رئیس ستادهای مردمی انتخابات ریاست‌جمهوری و مسئولان کاشان برگزار از تلاش‌های علیرضا جوادی تقدیر و ابوالفضل صدرائیه به عنوان فرماندار جدید کاشان معرفی شد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.