نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر اینکه مدیریت توحیدی مدیران در نظانم جمهوری اسلامی نقش موثری در اثبات اقتدار اسلام در اداره جهان دارد گفت: وحدت تنها راه اداره کشور در شرایط فعلی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان از کاشان آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار کاشان گفت:رعایت سعه صدر که خداوند در قرآن نیز بر اعطای آن به پیامبر(ص) در مدیریت حکومت اسلامی تاکید کرده است یکی از اصول مدیریتی لازم برای این مسئولیت است.

وی، با تاکید بر اینکه آستانه تحمل پایین و کم ظرفیتی عامل بی تدبیری است افزود:تعامل و روح همکاری با شورای شهرف شهردار، نماینده مردم از دیگر راهکارهای پذیرش مسئولیت توسط فرماندار است که در صورت رعایت نکردن آن و اداره شهر به صورت منفرد و منهای تعامل با دیگر مسئولان شهر نخواهد توانست موفق باشد.

به گفته وی، وحدت و همکاری مجموعه فرماندار با مدیران شهر می تواند یک مرکز قدرتمندی را تشکیل دهد که خواسته هایشان در مرکز استان و پایتخت را با قدرت بیشتری دنبال کنند.

امام جمعه کاشان تقویت و حمایت ادارات شهر در جهت خدمت به مردم توسط فرماندار را تاکید کرد و گفت:هماهنگی کامل مجموعه های اجرایی، گروها و جناح های سیاسی و تشکل های مذهبی در شهر و همکاری تمام عیار با فرماندار شرایط پیرفت و تعالی شهر را فراهم می کند.

نمازی، با تاکید بر شرایط حاکم بر عرصه بین الملل گفت: در موقعیت کنونی کشور را جز با وحدت و همدلی وپرهیز از اختلاف، تفرقه و جدایی نمی توان اداره کرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون زمانی نیست که گروه ها و احزاب مختلف توسط یکدیگر تضعیف و تخریب شوند گفت:تخریب و تضیعف روش مدیریت توحیدی نیست.

به گفته وی، امروز چشم جهانیان به ایران دوخته شده است تا از این نظامی که با تمام قدرت جلوی قدرتهای استکباری ایستاده است الگوبرداری کند.

عضو خبرگان رهبری، قرآن، اسلام، ولایت اهل بیت و ولایت مطلقه فقیه را سرمایه مملکت اسلامی ایران دانست و گفت: گروه ها و جناح ها با تدبیر،سعه صدر، بصیرت بدون تخریب و تضعیف یکدیگر در صدد اصلاح و تعامل و تقویت یکدیگر باشند.

نمازی، با اشاره به اینکه آینده نزدیک به استناد آیات قرآنی و شراتیط فعلی کشورها در گسترش اسلام و اسلام گرایی از آن اسلام است گفت:

امروز اسلام در حال توسعه است و استکبار چه بخواهد چه نخواهد اسلام دنیا را فراگرفته است.

وی در پایان با تقدیر از استاندار در انتخاب فرماندار بومی کاشان گفت: نیروهای بومی متخصص، متعهد و کارآمد هر شهرستان سرمایه های آن منطقه هستند که باید در همان محل خدمت به مردم در راستای تعالی اهداف نظام و فرمایشات رهبری را تحقق بخشند.

به گفته وی، طولانی شدن گزینش و انتخاب فرماندار برای کاشان و مسیر پر پیچ و خم آن با گزینه های متعدد سرانجام به هدایت الهی نیروی جوان و متعهدی چون صدرائیه را انتخاب کرد تا این شهرستان با تلاش های وی روز به روز شاهد موفقیتهای چشمگیری باشد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور رئیس اطلاعات اصفهان، رئیس ستادهای مردمی انتخابات ریاست‌جمهوری و مسئولان کاشان برگزار از تلاش‌های علیرضا جوادی تقدیر و ابوالفضل صدرائیه به عنوان فرماندار جدید کاشان معرفی شد.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، وحدت ، تنها ، راه ، اداره ، کشور ، در ، شرایط ، فعلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.