مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان با اعلام برنامه های سوم خرداد، روز ملی مقاومت و پیروزی، گفت: امسال برنامه های در نظر گرفته شده از کیفیت خوبی برخوردارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، سرهنگ محمد مهدی ابوالحسنی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اعلام برنامه های سوم خرداد روز ملی مقاومت و پیروزی، گفت: حوزه دفاع مقدس حوزه تاثیر گذار در همه زوایای زندگی است.

وی با تاکید بر نقش مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس افزود: اگر به دنبال سبک مدیریتی هستیم باید به انسان های دوران دفاع مقدس رجوع کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان همچنین از برنامه های در نظر گرفته شده و با کیفیت، نسبت به سال های گذشته در سوم خرداد امسال خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت سوم خرداد امسال با نکوداشت آیت الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و نقش ایشان در دوران دفاع مقدس همراه است.

وی افزود: در این مراسم 10 عنوان کتاب رونمایی می شود که از این تعداد 6 کتاب مرجع و کتاب خطابه و حماسه مجموع خطبه های آیت الله جعفری در ایام دفاع مقدس از جمله این کتاب ها است.

سرهنگ ابوالحسنی از تعدد یادواره های شهدا در سطح استان به مناسبت سوم خرداد خبر داد و گفت: یادواره شهدای گمنام بردسیر، یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی استان و یادواره شهدای 580 شهید شهرستان زرند از شاخص ترین این یادواره ها هستند.

وی با بیان اینکه بازکاوی شخصیت سردار شهید حمید عرب نژاد در سالروز سوم خرداد آغاز می شود، گفت: کتاب "ستاره من" که به شخصیت این شهید سرافراز می پردازد در سطح استان توزیع و در شش ماه آینده مسابقه کتاب این شهید نیز برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان برگزاری شب شعر دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و گلباران قبور مطهر شهداء را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و افزود: ویژه برنامه "آن 23 نفر" از برنامه های مهم سوم خرداد و مربوط به آزادگان سرافرازی است که در جلسه ای با حضور صدام و فرزند دخترش، پیشنهاد آزادی با تحقیر صدام را قبول نکردند و 14 نفر از این آزادگان عزیز از استان کرمان بودند.

وی همچنین اعلام کرد: طرح یکروزه به یاد ماندنی در اردوگاه نشاط از روز پنجم خرداد آغاز می شود و در این طرح، نسل جوان می تواند در فضایی حقیقی عملیات سوم خرداد را با استفاده از امکانات روز بازسازی کند.

برچسب ها: مقاومت ، سوم خرداد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.