مسئول کمیته حراست سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت:این کمیته با انجام اقدامات پیشگیرانه، تلاش خواهد کرد تا بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام با نظم و امنیت هرچه بیشتر برگزار شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، قربانعلی باقری، مسئول کمیته حراست این دوره از مسابقات، با بیان این مطلب افزود: کمیته حراست سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن از دو ماه قبل از برگزاری مسابقات فعالیت‌های خود را آغاز نموده است و فعالیت‌های حراستی خود را در سه گام قبل، حین و بعد از برگزاری مسابقات قرآن تقسیم کرده است.

وی گفت: علاوه بر هماهنگی با مجموعه داخلی سازمان اوقاف و امور خیریه، هماهنگی‌های لازم با مبادی امنیتی و انتظامی کشور انجام شده است.

باقری افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده‌، سازمان‌هایی مانند ؛ آتش ‌نشانی، پلیس راهور و اورژانس با استقرار در محل برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم همکاری لازم را خواهند داشت.

رئیس کمیته حراست سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اقدامات این کمیته برای صدور کارت حضور در محل برگزاری مسابقات گفت: کارت‌های حضور در محل برگزاری مسابقات در شش سطح با طرح‌های متفاوت صادر شده است که شامل عوامل اجرایی مسابقات در دو سطح، داوران، مسابقان، غرفه داران و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران است و تاکنون تعداد آنها به بیش از هزار قطعه کارت رسیده است.

وی گفت: تمام سعی کمیته حراست سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بر این است که بزرگترین رویداد قرآنی کشور به نحو احسن و آنگونه که شایسته ایران اسلامی است برگزار شود، از این رو از همه مدعوین تقاضا داریم ما را در برقراری نظم و امنیت مسابقات یاری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نظم ، قرآن ، رسالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار